sobota, 10 sierpnia 2019

YouTube odpowiedzią na ban Facebooka

Ponieważ co chwilę jestem banowana przez patologię, która mnie okradła i nie mam możliwości wypowiedzi ani obrony przed ich szkalowaniem mojego dobrego imienia założyłam kanał youtubowy na którym publikuję filmy z mojego gospodarstwa.

 Można tam obejrzeć moje zwierzęta tak jak były I żyły na moim gospodarstwie, można też zobaczyć interwencje bandytów, którzy mnie napadli i okradli i będzie można zobaczyć jeszcze wiele innych ciekawych rzeczy oraz usłyszeć moje oryginalne wypowiedzi.

Także jak tutaj będę miała znowu blokady - tam będzie można posłuchać co mam do powiedzenia na te oszczerstwa, których względem mnie dopuszcza się Kozłowska, Deruchowski i inne powiązane z nimi hieny.

W dniu napadu na mnie przez fundację Molosy Adopcje zarówno w dniu 3 Maja 2018 roku jak i 8 kwietnia 2019 roku żadna decyzja dotycząca odbioru zwierząt nie była w mocy.  Tzw.  "odbiór" był de facto barbarzyńskim rabunkiem.

Zwierzęta są przetrzymywane od półtora roku, mimo braku prawomocnej decyzji o odbiorze.

Ludzie, którzy ukradli mi zwierzęta mataczą i fałszują dokumentację.

Z uszanowaniem,
Izabella Redlarska

https://www.youtube.com/user/IndiankaCreative/videos?view=0&sort=dd&shelf_id=0

Ten uczuć, kiedy chcą cię zbanować, skasować, wdeptać w ziemię,  opluć, zaszczuć, obrzygać - a nie mogą 😂 Bezcenne! 😂😂😂

8 komentarzy:

  1. No i widzisz, przegrałaś, jak zwykle. Teraz musisz się wylogowywać, żeby widzieć, co mistrzowie piszą 😂

    OdpowiedzUsuń
  2. Blokowaniem ludzi wystawiła Pani sobie świadectwo. Miałem wcześniej wątpliwości, nawet chciałem pomóc, bo jestem prawnikiem, ale już nie mam. Uczciwy człowiek tak się nie zachowuje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hahaha 😂
    Jaki ból dupy!
    Chciałoby się poszczekać, a tu nie da rady 😂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczekają, ale tego nie widzisz. Ban działa w obie strony.

      Usuń
    2. Założyłam nową grupę i ta nowa jest pod moją całkowitą kontrolą. Za jedno szczeknięcie hejtera wypad z grupy.
      Chamstwo i stalking nie będzie tolerowane.

      Usuń
  4. Nie bardzo łapie o co chodzi, z jakim logowaniem, wylogowywaniem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli zablokujesz/wygasisz kogoś na fejsbuku, to on nie widzi twojego profilu i komentarzy, i ty jego też. Żeby obejrzeć profil tej osoby, musisz się wylogować ze swojego konta i zalogować na inne.

      Usuń
    2. ok, załapałam. Dziękuję.

      Usuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!