środa, 3 lipca 2019

Transparentne działania Indianki

Zawsze staram się pisać tego bloga szczerze bez owijania w bawełnę.

Zawsze starałam się pokazywać moje działania i innych osób  w sposób otwarty, transparentnie i bardzo kusi mnie, żeby każde pismo, które piszę do urzędu tutaj zamieszczać, tym bardziej, że wiem, że trafiam na opór w niektórych urzędach.

Niektóre urzędy odmawiają procedowania spraw  (Urząd Gminy Kowale Oleckie) niektóre organy odmawiają procedowania spraw (policja olecka i prokuratura olecka), które po prostu są zamiatane pod dywan.

Marzę o tym, żeby ktoś, kto ma władzę coś z tym zrobić wreszcie przeczytał mojego bloga i wyciągnął te sprawy i rozliczył te organy z ich działalności.

Poniżej moja korespondencja wysłana dziś czyli 3 lipca 2019.

SKO.61.29.2019

Szanowny Pan Marek Wachowski
Samorządowe Kolegium Odwoławcze
ul. Kajki 10/12
10-547 Olsztyn
sekretariat(@)sko.cso.pl

Pismo przewodnie

Uprzejmie informuję, iż w nawiązaniu do wezwań o uzupełnienie moich pism administracyjnych poprzez ich podpisanie i odesłanie odsyłam podpisane następujące pisma (łącznie osiem pism):

1. Odwołanie od decyzji z dnia 30 maja 2019 o czasowym odebraniu moich owiec i kóz (pismo z 17 czerwca 2019)

2. Odwołanie od decyzji z dnia 30 maja 2019 o czasowym odebraniu moich owiec i kóz (pismo z 18 czerwca 2019 - korekta i uzupełnienie odwołania z dnia 17 czerwca 2019)

3. Skarga na urzędniczkę wójta Locmana z dnia 8 czerwca 2019

4. Wniosek o zwrot moich psów z dnia 22 kwietnia 2019

5. Wniosek o wyłączenie z postępowania o tymczasowym odbiorze zwierząt Fundacji Molosy Adopcje z dnia 24 kwietnia 2019

6. Wniosek o zwrot mojego psa rasy owczarek środkowoazjatycki o imieniu Amarii z dnia 24 kwietnia 2019

7. Zawiadomienie o kradzieży mojego kozła i kozy oraz znęcaniu się nad moimi kozami przez "sąsiadów" z dnia 25 kwietnia 2019, godzina 5.47 (są zdjęcia Wąsewicza, Naruszewicza, pracownika Wąsewicza i mojego kozła)

8. Wniosek o zwrot zwierząt wywiezionych w dniu 8 kwietnia 2019 z dnia 25 kwietnia 2019, godzina 6.36 (są zdjęcia koni, gdzie widać, że były w dobrej kondycji i nie było podstaw do ich wywiezienia na mocy Ustawy o ochronie zwierząt, punkt 7).

21 komentarzy:

  1. No właśnie jesteś rozliczana teraz ze swoich działań.
    W poniedziałek kolejna sprawa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mogę się doczekać, gdyż sąd jest w lokalnej społeczności jedynym miejscem, gdzie jest szansa przedstawić swoje racje i dowody, choć też nie zawsze bezstronnym i w pełni uczciwym - zależy na jakiego się sędziego trafi.

    W najgorszej opcji będzie apelacja w II instancji i wtedy muszę wygrać, bo racja jest po mojej stronie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tylko że uczciwsze i korzystniejsze dla mnie orzeczenia sądowe są w Olsztynie, a nie w Suwałkach.

    OdpowiedzUsuń
  4. Suwałki są za blisko Olecka. Sądzę, że nie mogę tam liczyć na uczciwość, ale może... wszystko zależy na jakiego sędziego się trafi.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdy będę miała tam apelację zrobię rozeznanie co do wartości orzekania sędziego procedującego moją sprawę i ewentualnie złożę wniosek o przeniesienie sprawy do Olsztyna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Albo do Szczecina, to będzie okazja rodzinę odwiedzić :)
    Może ziomal mi krzywdy nie zrobi. Pracowałam kiedyś w sądzie i cieszyłam się bardzo dobrą opinią.

    OdpowiedzUsuń
  7. Sędzia, który prowadzi Twoja sprawę jest nie fair wobec Ciebie ? Poproś o zmianę sędziego.

    OdpowiedzUsuń
  8. Na razie za wcześnie żeby ocenić, że jest nie fair.
    Na razie normalnie proceduje.
    Przychyliła się do niektórych moich wniosków między innymi do tego że sprawy są nagrywane na czym mi zależało.

    OdpowiedzUsuń
  9. A największy ma plus u mnie za to, że nie przychyliła się do wniosku prokuratury oleckiej i Elżbiety Kozłowskiej dotyczącej zakazu trzymania zwierząt, bo oni chcieli mi jeszcze kury zarąbać.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie sprawy są nagrywane wiec to żadna łaska.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieprawda nie wszystkie sprawy są nagrywane tylko na wniosek i nie zawsze są nagrywane nawet po wniosku

      Usuń
  11. To w takim razie masz szansę odebrać psa. Dlaczego się o to nie starasz?

    OdpowiedzUsuń
  12. Dlaczego sądzisz, że się nie staram? 10 pism w tym temacie to jest brak starania?
    Jutro poleci następne tylko je dopracuję.
    Tym razem będzie ostre - naprawdę ostre.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo nic w temacie nie pisałaś. Suczka odebrana w dobrym stanie, nie było powodów do zabrania, zakazu trzymania zwierząt nie masz chyba tak?
      Nie wiem co za chory kraj, że nie możesz psa odzyskać.
      Powodzenia i działaj

      Usuń
  13. Już dzisiaj nie mam siły pisać jestem zmęczona i śpiąca.
    Jutro dopracuję 2 szkieletowe pisma i pójdą w świat robić różnicę.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie mogę doczekać się tego ostrego.nowe wiadomości w sprawie?

    OdpowiedzUsuń
  15. Pokaż pismo z zarzutami.
    I tak zaraz będzie dostepne na syfie...

    OdpowiedzUsuń
  16. Zarzuty prokuratorskie to jeszcze nie wyrok sądowy. Do wyroku sądowego jeszcze daleka droga. Sprawa o konie nawet nie jest w sądzie.

    Ja w sądzie spokojnie udowodnię, że to parszywa działalność Kozłowskiej doprowadziła dwa moje konie do śmierci. Gdyby mi paszy nie ukradła, konie by żyły i mało tego, byłby nowy śliczny źrebaczek srokaty.

    OdpowiedzUsuń
  17. Na wiosnę zeszłego roku konie wyglądały tak jak na górze bloga. To zdjęcie u góry bloga, w czołówce, to zdjęcie z wiosny 2018.

    O tej porze roku po paru miesiącach wypasu na łąkach też by tak wyglądały. Tam gdzie są, u tego pajaca Deruchowskiego wyglądają marnie. Są niedożywiane celowo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale twierdziłaś jeszcze niedawno że konie nie były chude W DNIU INTERWENCJI. To jak w końcu?
      Nikt nie pyta o ubiegłe lata. Pytamy o ten rok.

      Usuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!