czwartek, 18 lipca 2019

Polska jest kontrolowana przez kliki prawnicze

Odkryłam dzisiaj to co wcześniej podejrzewałam, dziś przekonałam się namacalnie, że Polską rządzą kliki prawnicze.
Polacy muszą się uwolnić od tego.

Polscy patrioci muszą uczyć swoje dzieci od maleńkości prawa obowiązującego w Polsce tak aby ich dzieci jako dorośli potrafili się bronić przed klikami i żeby byli w stanie zorganizować się aby dać odpór.

Trzeba koniecznie wprowadzić w Polsce narodowy sąd katolicki, taki gdzie podczas rozpatrywania sprawy będzie brało udział od 5 do 10 ławników z czego połowa wybrana przez jedną stronę, a druga połowa przez drugą stronę sporu. 

4 komentarze:

  1. Zajmij się ogrodem. Ruch na świeżym powietrzu działa fenomenalnie, a i zdrowe jedzenie będzie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mogę. Zostałam okradziona z moich ukochanych koni i innych zwierzątków i nie spocznę, dopóki ich nie odzyskam.

    OdpowiedzUsuń
  3. To inaczej, polecam gorąco świetny blog. Inteligentny, dowcipny, interesująco pisany. Pani mieszka na Podlasiu, jest również z miasta. Cudnie opisuje życie, które nie zawsze sielskie i anielskie, trudy codzienności. Dużo zwierząt, głównie hodowane kozy, ptactwo domowe. Poza tym uprawa ogródka przydomowego, który żywi przez cały rok. Zajrzyj tam, warto:www.kresowazagroda.blogspot.com Ja jestem zachwycona, trafiłam przez przypadek, podobnie jak tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mów, że zamierzasz najpiękniejszy czas spędzić wewnątrz wśród papierów. Na Mazurach lato krótkie i słońca mało, a to samo zdrowie zarówno fizyczne jak psychiczne. Nie odmawiaj więc tego własnemu organizmowi.

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!