czwartek, 18 lipca 2019

Buty


- Isabelle, are you crazy?
- Absolutely! 😂

5 komentarzy:

  1. Kupiłaś buty, pochwal się. Pozdrawiam -Dorota

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie będę się chwalić. Powiem tylko tyle, że po 17 latach ciężkiej pracy, harówy na gospodarstwie, odmawiania sobie wszystkiego byle tylko zapewnić zwierzętom paszę i warunki mi też się coś należy od życia. Zawsze moje potrzeby schodziły na plan dalszy. Gdy już odniosłam duży sukces hodowlany wyhodowałam sobie piękna stada zwierząt znaleźli się tacy, którzy mnie ze wszystkiego okradli. Poświęciłam 17 lat życia po to żeby ktoś korzystał z owoców mojej ciężkiej pracy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Butów mi nie zabiorą, bo nie ma na to paragrafu.
    Na co dzień i tak biegam boso albo w klapkach ale jest teraz więcej wyjść do sądu i będzie ich coraz więcej także trzeba coś na te nogi włożyć co by szydercy nie mieli pożywki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Buty trzeba kupić bo ja sobie ich nie uszyję ale sukienki będę szyła

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!