niedziela, 16 czerwca 2024

Muli ale kabina prysznicowa umyta

Coś mnie muli, robię się senna i taka przymulona, ale już byłam dzisiaj na spacerze i zdobyłam tapety do wytapetowania mojego nowego lokum. Piękne, estetyczne. Luksusowe tapety. Srebrzyste i szare, czyli w modnych kolorach. :) To była szybka akcja odbiorcza, bo niedaleko mojego miejsca zamieszkania w Szczecinie.

Wyszorowałam i zdezynfekowałam kabinę prysznicową. Zjadłam śniadanie. Wypiłam paskudne w smaku ziółka (ziele karczocha). Teraz czuję, że się muszę położyć.

W lodówce czekają na mnie moje desery :) 

Namoczyłam bieliznę do prania. Ustawiłam wielki karton na stole do pakowania moich skarbów.

Trzeba z rozmysłem tam włożyć takie rzeczy w i taki sposób by się nie poniszczyły w transporcie.

Pewnie jakiś ogromny żyrandol tam włożę. Trzeba oświetlić w środku stajnię. :)

Ci, co mi pitolą, iż na mojej farmie nie ma prądu zapominają, że to oni nie mają prądu, bo są uzależnieni od sieci energetycznej, która może im ten prąd w każdej chwili wyłączyć, zaś ja swój prąd mam z solara i choć go niewiele, ale do oświetlenia to mi on wystarczy :)

Słoneczko mnie zasila :)

2 komentarze:

  1. Indianko to jak masz solary to jesteś bardzo bogata. Za czasów PiS był tani prąd. Za Tuska od lipca pewnie podwyżka o 100 procent. Więc masz rację opłaca się mieć solary. W ogóle straszą ze od lipca sklepy mają zrezygnować z zamrażarek w swoich sklepach chodzi o zimne napoje. Kto by pomyślał. Żeby zimnych napojów nie było w sklepie. Czy przyjdą takie czasy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjdą. Od 1 lipca masz to jak w banku :) Było głosować na Konfederację to by nie dopuściła do zapaści gospodarki.

      Usuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!