wtorek, 4 czerwca 2024

Grzegorz Braun z Sebastianem Pitoniem znęcają się nad koniem!



Patrzcie jak lider Konfederacji Korony Polskiej "znęca się nad końmi" :)
Zupełnie, tak jak ja, się "znęcałam". Poklepałam, podrapałam, pogłaskałam konika. Chodziły za mną i się łasiły, ufnie wtulały pyski mi pod ramiona i w twarz.

Mało tego, wywalałam obornik codziennie, wypuszczałam i sprowadzałam z pastwiska, a zimą wytaczałam bele siana do pasienia i bele słomy do ścielenia w stajni. Taka "zła" byłam. Taka "zła". ;)

Mówię wam, ekoterroryści to zakała tego kraju. Wiele złego wyrządzili hodowcom i rolnikom w Polsce szkalując całą branżę swoim tyle wściekłym, co zakłamanym ujadaniem.

Ministerstwo Rolnictwa miliony euro trwoniło na promocję polskiego rolnictwa, a hieny z miasta non stop błotem obrzucały i obrzucają polskich rolników i hodowców doprowadzając do niszczenia reputacji polskiego rolnictwa w kraju i na świecie oraz do wielkiej fali nienawiści do polskich rolników i hodowców. Na bazie tego ujadania, oczerniania polskiego rolnika i hodowcy wymusili ustawy korzystne dla siebie, dla swojej kieszeni. Za wrobienie rolnika: 100.000 złotych nawiązki i 80.000 a nawet 800.000 złotych za wywiezienie zwierząt rolnika. Te hieny z tego żyją! Niemożliwe? Możliwe. 

Po czerwonej, złodziejskiej swołoczy bez zasad moralnych i etyki niczego nie można się dobrego spodziewać, a właśnie większość fundacyjek niby pro zwierzęcych wywodzi się z czerwonego środowiska prześladowców zwyczajnych Polaków, ludzi poczciwych, ciężko pracujących.
Dlatego NIE WOLNO WAM GŁOSOWAĆ NA CZERWONYCH. ŻADNA CZERWONA PARTIA NIE MOŻE NAMI RZĄDZIĆ.

Gdyby miłośnicy zwierząt zobaczyli, co tzw. obrońcy zwierząt robią ukradzionym zwierzętom, to by ich na strzępy rozerwali... Moje owce i kozy zrabowane o drugiej w nocy przez kłamliwe hieny udające obrońców zwierząt - w ciągu kilku tygodniu zamęczyli na śmierć 20 dorosłych sztuk zwierząt... To są cyniczne kreatury pozbawione sumienia i zasad moralnych. Takich trzeba trzymać daleko od zwierząt i od ludzi.

1 komentarz:

  1. Coraz bliżej wybory. Czy ty lub partia Samoochrona jakoś wspieracie swoich kandydatów? Czy udzielacie się na profilach? Na kogo będziesz w Szczecinie głosować?

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!