środa, 12 czerwca 2024

Dyskryminacja z uwagi na wiek


To sytuacja, w której człowiek ze względu na płeć, rasę, pochodzenie etniczne, narodowość, religię, wyznanie, światopogląd, niepełnosprawność, wiek lub orientację seksualną,  jest traktowany mniej korzystnie niż byłby traktowany inny człowiek w porównywalnej sytuacji.

Konstytucja RP w art. 32 stanowi, że wszyscy są wobec prawa równi i wszyscy mają prawo do równego traktowania przez władze publiczne (ust. 1). Nikt nie może być dyskryminowany w życiu politycznym, społecznym lub gospodarczym z jakiejkolwiek przyczyny (ust. 2).

Dyskryminacja ze względu na wiek ma miejsce, kiedy dana osoba, z powodu swojego wieku traktowana jest gorzej niż inna osoba w podobnej sytuacji (dyskryminacja bezpośrednia)

Z dyskryminacją ze względu na wiek mamy do czynienia również w przypadku niepożądanego zachowania związanego z wiekiem, a jego celem lub skutkiem jest naruszenie godności osoby i stworzenie onieśmielającej, wrogiej, poniżającej, upokarzającej lub uwłaczającej atmosfery.

http://bip.brpo.gov.pl/pl/content/czym-jest-dyskryminacja
 

8 komentarzy:

  1. Czy byłaś dyskryminowana na wyborach podczas prac Komisji?

    OdpowiedzUsuń
  2. Drobna uwaga do tej definicji powyżej - rzetelna nauka nie zna pojęcia "orientacji seksualnej" lecz tylko i wyłącznie "dewiacji seksualnej" oraz "zaburzeń tożsamości".

    No i tutaj się nie zgodzę z tą definicją, że dewianci powinni być dopuszczani do uczenia lub wychowywania dzieci. To ryzykowne i stanowi potencjalne zagrożenie dla dzieci. Absolutnie nie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie rozumiem to według ciebie dewianci nie powinni się uczyć?

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie nie rozumiesz. Dewianci owszem, mogą się uczyć, ale jako osoby negatywne jako wzorzec dewiacji, który nie może być wdrukowywany młodemu pokoleniu, nie powinny uczyć w szkołach i mieć kontakt z dziećmi, zwłaszcza, że wśród homoseksualistów jest bardzo duży odsetek ludzi ciężko zaburzonych psychicznie nie tylko z uwagi na zaburzoną tożsamość płciową, ale cierpiących też na inne zaburzenia psychiczne. Najgorsze wśród homoseksualistów jest to, że bardzo duży odsetek tych osób to także pedofile, a to stanowi poważne zagrożenie dla dzieci. Powinni być trzymani z dala od dzieci.

    Rzetelna nauka wyraźnie mówi o tym, że homoseksualiści to dewianci, osoby zaburzone psychicznie, o zaburzonej tożsamości. Jest to odstępstwo od normy, negatywne i szkodliwe zarówno społecznie jak i jednostkowo. Tego typu osoby jak każdy człowiek mają prawo żyć, ale nie powinni być stawiani za wzór dzieciom, bo wpędzą je w te same dewiacje, albo jeszcze gorsze. Najniebezpieczniejsze jest to, że mogą próbować uwodzić dzieci i nakłaniać do pedofili. Gdybym rządziła tym krajem, absolutnie bym się nie zgodziła, by jakikolwiek homoseksualista uczył w jakiekolwiek szkole.

    OdpowiedzUsuń
  5. Doprawdy, w czterdziestomilionowym narodzie jest dość ludzi normalnych, o wysokiej moralności i etyce zawodowej i takie osoby powinny być dopuszczane do nauczania w szkołach, a nie jakieś wynaturzone dziwolągi dające zły przykład młodym ludziom.

    Już w tej chwili coraz więcej młodych ludzi ogłupionych tą debilną homopropagandą zapuszcza się w ciemne rewiry ludzkiej niedoskonałości i próbuje rzeczy, których normalnie by nie spróbowało, gdyby nie te homoseksualne wzorce na siłę wtłaczane społeczeństwu przez wszystkie nachalne media publiczne głównego nurtu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Indianko to może na wiążesz współpracę z Elą Gawin, którs nagrała filmik do ciebie i dla ciebie... Jak się odniesiesz do tego filmiku?.... https://www.youtube.com/watch?v=7KXvtR-KuiU

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mam zamiaru wchodzić na ten link z prostej przyczyny, że mnie ani ciekawi, ani nie mam czasu na żadne bzdury. Zaś widzę, że was bardzo zajmuje podpuszczanie mnie na nią, a jej na mnie. Może udało się wam napuścić tę panią na mnie, ale w drugą stronę to nie zadziała. Nie mam zamiaru poświęcić tej pani ani minuty mojego życia, także papapa :)

    Żeby nie było, że tylko tej pani nie mam zamiaru poświęcić minuty mojego życia. Po prostu nikomu, kogo będziecie nakierowywać na mnie i próbować mnie nakierować na tego kogoś, jak rozumiem dla durnej hecy.

    Po prostu to JA sobie wybieram treści z internetu, które mnie ciekawią i zajmują, a nie wy dla mnie. Tyle w temacie. Zaś moje spektrum zainteresowań jest tak obszerne i ciekawe, że nie starczy mi nawet minuty na sprawdzenie co wasza wybranka o mnie i do mnie pisze. Przede wszystkim zaś nie chcę sprawdzać. To mnie nie interesuje.
    Moja uwaga ma iść tam, gdzie JA chcę by szła. Także bujajcie się trolle :D

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!