sobota, 25 maja 2024

Targi Książki Patriotycznej w Szczecinie

W tej chwili odbywają się Targi Książki Patriotycznej w Szczecinie. Są obecne osobistości świata patriotycznego Polski: polscy historycy, publicyści, dziennikarze. Książki można kupować od ręki za gotówkę i płacić kartą. Można dostać książki z osobistym autografem. Są też prelekcje.
Są tu książki zakazane przez żydów, których nie dostaniecie nigdzie w księgarni. Wydarzenie kulturalne trwa do 20.00.
Jest dużo szokujących, depresyjnych książek o tragicznych losach Polaków, które ukrywają zdominowane przez lewactwo szkoły i uczelnie.

Ja rozpłakałam się podczas prelekcji o wywózce Polaków na Sybir i wyszłam zalana łzami... 😭

9 komentarzy:

  1. Induanko ile książek kupiłaś i jakie wybrałaś pozycje książkowe?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Misio, nie kupiłam nic, bo jestem spłukana, ale obejrzałam co jest do kupienia i w przyszłości sobie zamówię gdy będę miała kasę.

      Usuń
    2. Tam było wiele ciekawych pozycji, w tym praca habilitacyjna historyk doktor Kulińskiej. Pięknie wydana, fachowa, rzetelna. Twarda oprawa. O Ukraińcach i jak mordowali Polaków na Wołyniu.

      Druga pozycja które mi wpadła w oko to Autyzm po szczepieniach - grube opracowanie. To każdy rodzic powinien przeczytać zanim zrobi krzywdę swojemu dziecku.

      Była też tam ciekawa gruba księga o islamie. Mnie akurat interesują te kultury i chętnie bym przygarnęła taką pozycję.

      Było też o mordzie niemieckim w Jedwabnym, o ludobójstwie na Wołyniu.

      Klimatyzm - opracowanie naukowe demaskujące kłamstwa lewicy o rzekomej winie ludzkości w temacie globalnego ocieplenia.

      Generalnie pozycje zakazane przez globalistycznych żydów, którzy przejmują podstępem i korupcją władzę w kolejnych państwach na świecie. Polska od dawna nie jest w polskich rękach.

      Usuń
    3. Indianko dlaczego interesuje ciebie islam? Chcesz przejść na tę wiarę czy też twoja rodzina ma takie korzenie?

      Usuń
    4. Generalnie interesują mnie stare cywilizacje i ich religie, zwłaszcza te cywilizacje z obszaru Mezopotamii, Indii, Ameryki Południowej.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Byli, nawet zdobyłam śliczną plakietkę z gaśnicą :)

      Usuń
    2. A czy zrobiłaś jakieś zdjęcia z politykami Konfederacji czy też chcesz zachować je dla siebie tak jak z Krzysiem Bosakiem?

      Usuń
    3. Nie, nie robiłam. Ale byli tacy, co sobie robili fotki z politykami i autorami :)

      Usuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!