niedziela, 26 maja 2024

Gdzie studiować ulubione kierunki?

Generalnie chciałabym studiować moje ulubione kierunki, rozwijać moje pasje, tylko nie chcę być szykanowana na tych uczelniach, a tak się to dzieje po dziś dzień i mnie to nuży już i dobija.

Nie chcę, by uczelnia, którą wybrałam na moje studia zabijała moją pasję i obrzydzała mi ulubiony kierunek. W Polsce niestety większość uczelni jest zdominowana przez władze lewicowe, antypolskie, zwalczające polskich patriotów, dążące do przerwania studiów, by nowa polska patriotyczna elita się nie odrodziła, a by w życiu społecznym dominowali lewicowi decydenci, którzy by gasili polskość w zarodku.

Wychodzi na to, że Polska nie jest krajem przyjaznym do studiowania dla polskich patriotów. 
Jeśli znacie jakąś polską, patriotyczną uczelnię, to napiszcie jaka to. Ja chcę studiować w przyjaznych warunkach, wśród ludzi, którzy podzielają moje wartości.

3 komentarze:

  1. A nie myślałaś o studiowaniu za granicą skoro Polska nie daje ci takiej możliwości?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam, ale nie wiem na ile to jest realne i możliwe. Poza tym co z moim gospodarstwem? Nie chcę tak daleko od niego wyjeżdżać. Tęsknię za moją Ziemią.

      Usuń
  2. Może szkoły policealne? Sa za darmo, bo mają dotaxcje z UE, to nie wiem, czy chcesza z tego korzystać. JA zrobiłąm technikum w takiej szkole czałkiem za darmo :) i teraz mogę pracować w fajnych miesjcach. Moze technika informatyki? bo to zawsze jest praca po takim kierunku no i mozesz to robić zdalnei z rancza.

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!