środa, 3 kwietnia 2024

Wpływ energetyka Warka na moje samopoczucie

Wypiłam w ciągu doby półtora litra energetyka Warka, aby obudzić w sobie energię.
Nie doznałam przypływu energii.
Zauważyłam przyśpieszone tętno, nieznaczny ból serca i głowy oraz ból stawów (kolanowy i biodrowy) a także bardzo silne skurcze mięśni nóg.

Wnioski:
Energetyki są dla mnie szkodliwe.
Nie pomagają mi w niczym.
Pogarszają moje samopoczucie.

Wskazania:
Unikać.

Podsumowanie
Intuicyjnie nigdy nie kupowałam energetyków nie wierząc w ich ożywcze i pomocne działanie - wszak to przereklamowana chemia.

Experyment potwierdził moje wątpliwości.
Należy unikać picia energetyków. Dawka półtora litra dziennie prowadzi do nieprzyjemnych dolegliwości. Pogarsza mój stan zdrowia.

1 komentarz:

  1. To twoja decyzja każdy robi co i jak chce. Podobne działanie może mieć kofeina w kawie. Zresztą energetyki też chyba niektóre zawierają kofeinę.

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!