poniedziałek, 22 maja 2023

Ustrój Polski

Czytam sobie Konstytucję i zastanawiam się nad nią. Doszłam do wniosku, że jednak Polska nie jest krajem demokratycznym, bo rządzi tu partia, a nie Naród. Rządzi wbrew woli Narodu. Nie liczy się z dobrem i potrzebami Narodu. Traktuje Naród jak klasę niewolniczą do płacenia haraczów.

Wolno mi idzie czytanie, bo nie mogę się skupić długotrwale na tekście i muszę robić przerwy. 

Czytam powoli, ale ze zrozumieniem i pamiętam to co przeczytałam. Dotarłam do uprawnień prezydenta. Może on wydać 30 rodzajów aktów prawnych bez podpisu premiera.

W niedzielę miałam zamiar skończyć czytać Konstytucję, ale niestety w połowie dnia zasnęłam jak zabita.

Muszę się przygotować z ustroju na odrobienie nieobecności na prawie konstytucyjnym. To chyba to muszę umieć:

https://pl.m.wikipedia.org/wiki/Ustr%C3%B3j_polityczny_Polski#

7 komentarzy:

  1. Jak Konstytucją odnosi się do hodowców lub do obrony zwierząt?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Według Konstytucji Ustawa o Ochronie Zwierząt jest niezgodna z Konstytucją, gdyż łamie prawo własności czyli jedno z podstawowych praw człowieka i obywatela.

      Usuń
  2. Ale są wybory. Wybierasz partię jaką chcesz. Mamy demokrację. Masz również władzę samorządową więc władzę sprawuje naród . To nie monarchia i królestwo. Chciałabyś mieć króla i królową tak jak w Anglii? Masz jakieś propozycje kto by mógł zostać królem lub królową w Polsce?

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mamy demokracji, bo prawo wyborcze jest tak ułożone, że tylko partie mają szansę wejść do parlamentu, a nie pojedynczy światli i dobrotliwi ludzie tacy jak Ja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam kandydatkę na królową Polski - najlepszą kandydatką byłaby Izabella Redlarska :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie dekrety byś wprowadziła jako królowa Polski?

    OdpowiedzUsuń
  6. Niezbędne, dobre, mądre, zdecydowane.

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!