piątek, 14 kwietnia 2023

Rytm dnia chorego człowieka

Gdy jest się ciężko i nieuleczalnie chorym to każda najdrobniejsza czynność jest ogromnym wysiłkiem i zarazem sukcesem.

Zrobiłam sobie śniadanie. Sukces!
Wzięłam prysznic. Sukces!
Przygotowałam sobie prowiant na zajęcia. Sukces!
Położyłam się by odpocząć po tym wysiłku. Nagroda!

Ze wstrętem myślę o staniku któremu drut wyszedł z fiszbin i kłuje mnie w ciało. Założyć tę kaleczącą uprząż czy zamaskować biust czymś? Nienawidzę tego ustrojstwa. 😒

5 komentarzy:

  1. A to nie możesz z tym biurstem chodzić? Oddychać trzeba pełną piersią.

    OdpowiedzUsuń
  2. I pomyśleć ilu ludzi dziennie odnosi sukces biorąc prysznic. To jest naprawdę wielki i ogromny sukces. Super że dzięki tobie dowiadujemy się o tak wspaniałych rzeczach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś nieuleczalnie chora? Ojej to ile czasu ci zostało teoretycznie? Jakie są diagnozy co do twej choroby?

    OdpowiedzUsuń
  4. Użyj taśmy, najlepsza alternatywna dla biustonosza

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!