czwartek, 6 kwietnia 2023

Napisałam test z języka angielskiego prawniczego

Accept your health limitations! When you do it, life becomes less stressful for you.

Dzisiaj miałam w planie naukę, tymczasem skończyło się na tym, że rano dałam radę dotrzeć na zajęcia języka angielskiego i napisać test, potem pojechać na miasto i załatwić coś bardzo ważnego (miałam spotkanie niejako biznesowe), następnie zjadłam pyszny obiad na mieście i wróciłam na chatę zdrzemnąć się ździebko, odpocząć i miała być nauka w planie. Tymczasem ta moja ziemska powłoka zanurzyła mnie w śnie na długie godziny i tak zleciał dzień... Także szkoda, że nie udało się więcej podziałać, ale należy być wdzięcznym sobie, że udało się rano i w południe cokolwiek zdziałać. 🙂

Ale mimo problemów ze zdrowiem, dzięki temu, że zrezygnowałam z kierunku HISTORIA, mam więcej czasu teraz na naukę PRAWA, co mam zamiar należycie wykorzystać i wbić się mocno w ten kierunek.

6 komentarzy:

  1. Mamy Wielki Tydzień. Czy w Wielkanoc będziesz święcić święconkę? Jak spędzisz święta wielkanocne?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W święta odpocznę, pospaceruję, posieję warzywa i kwiaty, zrobię porządek w komnacie i ogródku oraz przede wszystkim poczytam prawo rzymskie.

      Usuń
  2. Samych dobrych dni dla Ciebie, sukcesów w studiowaniu, życzliwych ludzi wokół. Niech te święta będą czasem odpoczynku i radości. I niech się wreszcie zazłoci i zazieleni .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana Livio :) Tobie też wszystkiego dobrego życzę w te piękne święta.
      Ja właśnie odpoczywam, cieszę się wiosną, uczę się też, czytam różne rzeczy, robię notatki. :)

      Usuń
  3. A to jesteś na stancji czy już u siebie na wsi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest gdzieś lecz nie wiadomo gdzieee, ten skarb co Indianką zowie sięęę :)

      Usuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!