poniedziałek, 10 kwietnia 2023

Pokusa

A miałam już nie otwierać Internetu ale przed snem chciałam obejrzeć sobie kilka anglojęzycznych historii w tym relacji z prawdziwych zbrodni amerykańskich i zarwałam pół nocy. 😝

Niemniej jednak szlifowanie języka angielskiego też jest przydatne.

Najbardziej zszokowało mnie zabójstwo dobrego, troskliwego ojca przez córkę i jej kochanka i kradzież przez tę parkę pieniędzy zamordowanego. To było takie niewiarygodnie podłe 😞

Relacje są prowadzone w szybkim tempie, ale jest też tekst angielski dodany oraz ilustracje filmowe i zdjęciowe co sprawia, że można zrozumieć wszystko. Rozumienie ze słuchu szybkich relacji wymaga wysiłku, ale da się zrozumieć.

6 komentarzy:

  1. Internet nie jest niczym złym sam w sobie. Na pewno można dzięki niemu załatwić dużo spraw i ma więcej plusów i minusów. Po za tym dzięki internetowi można uzyskać wiele ciekawych informacji.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zabiera czas i siły. Wolę czytać książki papierowe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale co byś zrobiła bez Epupy nieraz pisałaś że jesteś zadowolona z epuapu i że uwielbiasz te emocje jak wysyłasz na kilka minut przed upływem terminu.

      Usuń
    2. Gdy będę musiała wysłać coś pilnego to oczywiście to zrobię ePUAPem. ePUAPem. NIE ePUPĄ :D ePUPę to ty masz w Niemczech, gamoniu :D

      Usuń
  3. Ale pisząc notatnik lub pamiętnik nikt nie da ci odpowiedzi tak jak jest to w internecie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Chodzi o to, że Internet mnie rozprasza. Za dużo się rzeczy w nim ciekawych dzieje, a ja muszę się skupić na nauce zadanego materiału.

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!