środa, 16 listopada 2022

Brakuje mi czasu!

Brakuje mi czasu na wiele rzeczy. Mam bardzo napięty grafik zajęć. Często wykłady i ćwiczenia od 8.00 rano do 8.00 wieczorem.
Gdy wracam do domu jestem znużona i śpiąca. Nie mam siły i czasu na naukę własną.

Sterta zaległych spraw rośnie. Muszę spróbować jakoś to wszystko ogarnąć.
Czas tak szybko leci. Wręcz ucieka!

Muszę się na prawdę sprężyć jak chcę utrzymać się na dwóch kierunkach studiów jednocześnie. Kluczem może być tylko doskonała organizacja nauki własnej i wyciąganie z zajęć ile się da. Nie dobra organizacja, lecz doskonała. Dobra nie wystarczy przy takiej ilości materiału do przyswojenia.

Muszę też zadbać o sen i dietę oraz dotlenienie. Muszę być wyspana na zajęciach, bo inaczej odpływam i tracę przekazywaną treść.

Jaką metodą się uczyć na zajęciach? Słuchać czy robić notatki? Tam gdzie się da, robię jedno i drugie. Nauczyłam się pisać synchronicznie. Piszę tak szybko jak wykładowca mówi. 😊

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!