czwartek, 11 marca 2021

Zielona, soczysta trawa i ogrodzenie siatką leśną od południa gospodarstwa

W dniu 2 maja 2018 roku na moim gospodarstwie rosła zielona, soczysta trawa, a od południa gospodarstwo było ogrodzone siatką leśną.
Biorący udział w najściu na moje gospodarstwo dzielnicowy Paweł Warsiewicz groził mi kajdankami i aresztem oraz zataił, iż w marcu 2018 pies Naruszewicza zagryzł mi 6 owiec na moim podwórku, a potem też było szczucie psem przez pracownika Karola Wąsewicza i została mocno poraniona owca, więc te padnięcia to była wina Naruszewicza, a poraniona owca to wina Wąsewicza, a nie moja i to Naruszewicz i Wąsewicz powinni być ukarani, a nie ja.

W internecie na Facebooku na profilu Rancho de syf z którym kolaboruje przeciwko mnie Kozłowska z fundacji Molosy Adopcje były pisane w tym czasie oszczerstwa, że zagryzione owce nie były zagryzione, lecz rzekomo padły z głodu i podczas porodu. Takie fałszywe zarzuty miała wobec mnie Kozłowska, gdy przyjechała.

Profil na Facebooku prowadzą osoby mieszkające w Nowej Hucie i na Warmii.
To prześladujący mnie od 2012 roku stalkerzy. Nie widziały u mnie te osoby żadnych zagłodzonych owiec. Nie były u mnie w 2018 roku. Celowo mnie pomawiały, aby napuścić na mnie służby i fundację pro zwierzęcą.

Wśród tych pomówień na Rancho de syf były też wypowiedzi Kozłowskiej, która pisała, zanim przyjechała do mnie, że ona poświadczy wójtowi, że owce były zagłodzone, a nie zagryzione. Ta cała ich pseudo interwencja to była ustawka stalkerów, krętaczy i złodziei. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!