czwartek, 11 marca 2021

Rozbudowa i udoskonalanie ogrodzeń

Od południa mój odcinek ogrodzenia był przygotowany pod stawianie ogrodzenia stałego. Spychaczem wpierw wyrównałam miedzę i wkopałam pierwsze słupy oraz rozciągnęłam sznurki i pastuch wyznaczając nowe solidne ogrodzenie, które powstało później w 2018 roku.

Ziemię pod ogrodzenie wyrównał Jarosław Jasiński w roku 2017 lub zimą 2018 roku, bo wtedy u mnie wykonywał roboty ziemne. Można sprawdzić dokładnie kiedy tę miedzę wyrównał, bo Naruszewiczowa wezwała wtedy policję. Na moją prośbę wyrównał też wjazd na moje gospodarstwo. To nie podobało się sołtysce Naruszewiczowej.

Niemniej jednak od południa stała już wtedy siatka i pastuch elektryczny Naruszewicza i zwierzęta nie wchodziły na jego pole.

Ja później w 2018 dokończyłam budowę swojego ogrodzenia siatkowego w tym miejscu.
Postawiłam ponad 50 metrów siatki leśnej i połączyłam ją z ogrodzeniem Naruszewicza w ten sposób, by zwierzęta nie mogły wyjść na żwirówkę.

Konie pasły się na moim pastwisku obok tego ogrodzenia całe lato w roku 2018 i nie uciekały. 

Zdjęcie wykonane 2 maja 2018 roku. Na foto auto inspektora Kornela Laskowskiego. Jak widać, urzędnicy w naszym powiecie zarabiają więcej niż niektórzy rolnicy. Ja mieszkam na gospodarstwie 18 lat i do tej pory nie dorobiłam się nawet starego, taniego auta. Urzędas przyjechał okraść mnie z jedynego dobra, które sobie wyhodowałam podczas lat ciężkiej pracy: z moich zwierząt.

Inspektor PIW Olecko Kornel Laskowski oraz dzielnicowy Paweł Warsiewicz z KPP Olecko przemocą wprowadzili fundację Molosy Adopcje na moje gospodarstwo, wbrew mojej woli i wśród pogróżek z ich strony. Nie przedstawili też Kozłowskiej kto to jest i czego chce.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!