piątek, 5 marca 2021

RSD 322/20 Wniosek o przesłuchanie świadków

RSD 322/20
KPP Gołdap
Asesor Truchan oskarża
policjantka Izabela Prochowicz prowadzi sprawę
Adw. Weronika Szerel broni

PR 1 Ds 801.2020, II Kp 40/21
Obraza stalkerów z GOPSu Kowale Oleckie, Truchan, MM, Szerel

Termin zapoznania się z aktami:
11 marca 2021 godzina 11.oo
Komenda Gołdap


Komenda Powiatowa Policji w Gołdapi
ul. Mazurska 33
19 - 500 Gołdap
tel. 47 73 574 00
fax 47 735 74 05
komendant@goldap.ol.policja.gov.pl
48477357432 Angelika Rożewska sekretarka wydziału kryminalnego


Wniosek o przesłuchanie świadków

Wnoszę o przesłuchanie pracownic Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w zakresie czynności, które podjęły przeciwko mnie od roku 2017-2020 oraz ustalenia czy zaoferowały mi jakąkolwiek pomoc w roku 2016 w związku z pożarem, który wybuchł w moim domu wiosną 2016 roku, podczas którego doszło do uszkodzenia sufitu w mojej kuchni i sypialni.

Pracownice GOPSu wszczęły przeciwko mnie sprawę psychiatryczną argumentując to tym, że nie mogę mieszkać w domu, w którym jest uszkodzony sufit, bo mieszkając w nim zagrażam sobie.

W związku z dziurami w suficie postanowiły zamknąć mnie w psychiatryku zamiast pomóc mi te dziury załatać.

W sytuacji klęski żywiołowej zamiast udzielić mi pomocy albo przynajmniej siedzieć cicho i nie zabierać głosu jak nie mają zamiaru pomóc, zaatakowały mnie psychiatrą i idiotyczną sprawą psychiatryczną.

Wnoszę o przesłuchanie inspektora Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Olecku, Dariusza Salamona w zakresie realizacji wniosków Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kowalach Oleckich, który zlecił mu przeprowadzenie dodatkowych kontroli na moim gospodarstwie oraz wystawienia negatywnej opinii na mój temat dla potrzeb wszczęcia sprawy psychiatrycznej przeciwko mnie.

Pracownice GOPS-u już w roku 2017 mówiły o tym, że moje zwierzęta zostaną przejęte przez służby. Skąd miały taką wiedzę? Same o to wnioskowały?

Wnoszę o przesłuchanie inspektora Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Olecku, Kornela Laskowskiego czy ten pan na wniosek lub prośby czy sugestie pracownic Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kowalach Oleckich wysyłał na mnie donosy do fundacji pro zwierzęcych, aby skonfiskowały moje zwierzęta.

Wnoszę o przesłuchanie Anji Weiner, która w tamtym czasie w roku 2017 przebywała na moim gospodarstwie i była świadkiem, gdy te pracownice GOPSu Kowale Oleckie wtargnęły radiowozem na moje gospodarstwo wraz z uzbrojoną policją.

Wśród tych pracownic GOPS-u były Ewelina Giedroyć i starsza kobieta.

Wnoszę o przesłuchanie dwóch policjantów, którzy wtargnęli na moje gospodarstwo latem 2017 roku i naciskali abym wpuściła ich do mojego domu. Chodzi o tych dwóch policjantów, którzy przywieźli dwie pracownice Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej.

Wnoszę o przesłuchanie Daniela Obary psychiatry sprowadzonego podstępem na moje gospodarstwo przez Ewelinę Giedrojć z GOPSu i policję Olecko.

Kto dokładnie zaprosił psychiatrę na moje gospodarstwo i w jakim celu?

Czy policja kontaktowała się z nim w celu zdyskredytowania mnie jako świadka w sprawach przeciwko policji?

Jedyną osobą poszkodowaną jestem ja, gdyż mam tutaj do czynienia z zorganizowaną grupą przestępczą, która nadużywa swoich uprawnień, swoich stanowisk w celu umyślnego szkodzenia mnie i moim zwierzętom oraz próbuje przejąć moje gospodarstwo, po tym, jak ukradła i zmarnowała moje zwierzęta.

Jestem ofiarą przemocy i mam prawo się bronić. Bronię się opisując przestępstwa tych kryminalistów na moim blogu oraz składając zawiadomienia i wnioski dowodowe.

W związku z uporczywym i dotkliwym prześladowaniem mnie przez tę zorganizowaną grupę przestępczą mam prawo do wybuchu emocji. Pracownice Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kowalach Oleckich doprowadziły do zrujnowania mojego gospodarstwa i śmierci moich ukochanych zwierząt.

Powinny siedzieć za to co zrobiły mnie i moim zwierzętom, a nie pobierać wysokie pensje, dostawać nagrody, premie i być rozpieszczane przez wójta komfortowym wyposażeniem biura.
Pracownice GOPSu żyją na koszt społeczeństwa, na koszt ludzi, którym powinny pomagać, a nie ich prześladować tak jak mnie.

Do wiadomosci:

II SA/Ol 64/21 konie i pies, sprawa administracyjna w Olsztynie

PR 1 Ds 801.2020, II Kp 40/21
Obraza stalkerów z GOPSu Kowale Oleckie, Truchan, MM, Szerel,

II K 624/18 owce i kozy, SSR Janeczek
II K 358/19 konie i pies, SSR Mazur
II K 519/19 obraza bandytów + podarcie protokołu, SSR Janeczek

III RNs 181/17 Wniosek GOPS o psychiatryk, SSR Borowski

Hodowca Niezłomny

8 komentarzy:

  1. Szanowny Najwyższy Rzeczniku Praw Hodowcy co zrobił Pan/Pani by wspomóc innych hodowców ? Zastanawiam się napisać w sprawie Pana/Pani do jakiegoś działacza lub kogoś z lewicy. Czy przyjął/przyjęłaby Pan/Pani od kogoś z Lewicy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po co ten zwrot "Pan/Pani", skoro wiadomo, że chodzi o kobietę? Indianka nie jest anonimowa. Daruj sobie pisanie do lewicy, tak koślawego tekstu, który zaprezentowałeś na blogu.

      Usuń
  2. A dlaczego dochodzenie prowadzone jest aż w Gołdapi?

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakaś nowa sprawa w Gołdapii? tak daleko znowu, jak dasz radę tam jeździć?

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdzie są komentarze? Dlaczego teraz jest tak mało komentarzy? Słabo dbasz o swoich wiernych czytelników.

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak oczywiście że masz prawo do wybuchu emocji. ty i tylko ty masz takie prawo .nie rozumiem że ktoś może inaczej myśleć .

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdzie się schował no gdzie ten skarb co indianką zowie się ?

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapoznałaś się z aktami dzisiaj i co dalej, będzie sprawa sądowa czy nie.

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!