środa, 23 września 2020

Do antyhodowlanych bambinistek

Do antyhodowlanych bambinistek: Przestańcie popaprańcy pitolić o tym rzekomym, nieustającym, mega cierpieniu zwierząt! Znacie się na hodowli zwierząt jak świnie na gwiazdach! To jest absolutnie normalne, że w każdej hodowli zdarzają się padnięcia, okaleczenia i choroby zwierząt, tak samo jak w społeczeństwie ludzkim zdarzają się zgony, wypadki i choroby i nikt nie obwinia rządu za to, że są te wypadki, choroby i zgony, a przecież rząd tak jakby hodował społeczeństwo, bo to on ustawami określa i stwarza warunki bytowania dla społeczeństwa i jest odpowiedzialny za to, co się z tym społeczeństwem dzieje i to wam nie przeszkadza, hipokryci! Rzecznik Praw Hodowcy

7 komentarzy:

  1. Była Pani dzisiaj w Senacie?

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie byłam osobiście ale śledziłam przez internet posiedzenie senatu

    OdpowiedzUsuń
  3. Opublikowałam moje teksty Pro hodowlane za pośrednictwem komentarzy pod transmisją posiedzenia senatu

    OdpowiedzUsuń
  4. Oczywiście to nie koniec mojej działalności publicystycznej

    OdpowiedzUsuń
  5. Zrobiłaś zapasy na zimę? Podobno ma być sroga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież Indii nie mieszka na Syberii, tylko w Polsce gdzie można pójść do sklepu i zrobić zakupy.

      Usuń
    2. To co wyhodowałam to mam, a czego nie mam, kupię na zimę.

      Usuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!