poniedziałek, 27 lipca 2020

Troszkę zadbam o moich czytelników

Rozpieszczać nie będę, ale poświęcę nieco uwagi moim wiernym czytelnikom.
Część z was jest  normalna, część to zawzięte, lewicowe trolle, ale wszystkich charakteryzuje jedna wspólna rzecz - wierność :) Wierność mojemu blogowi, mojemu przekazowi.
Nieważne, że się nie wszyscy zgadzacie z tym co piszę, ale wszyscy mi wiernie towarzyszycie.
W uznaniu tej wierności, poświęcę wam nieco mojej uwagi. Na czym ta uwaga będzie polegała?
Na przemawianiu do was. Będą to różne przemowy - mniejsze i większe. Niektóre bardzo drobne, inne kolumbryniaste.  Zależnie od tematu.

Dzisiaj nie mam dla was wielkiego przekazu. Nie świeci Słońce dziś na Mazurach Garbatych, co nie oznacza, że jest ponuro. Jest jasno i jakoś tak pogodnie, ciepło i miło.
Byłam dziś w ogrodzie  podlać kwiaty, bo coś mi ostatnio zmarniały. Nie  jestem pewna, czy to susza, czy jakaś choroba osłabia moje kwiatuszki. Róże zostały przez jakąś dziwną rdzę liściową zaatakowane i wyłysiały. Także niektóre drzewka owocowe wyłysiały. Podejrzewam choroby i nornice oraz suszę.

Dzisiaj na prawdę ciężko znaleźć zdrowego kwiata do wazonu.
W związku z tym, wzięłam się za podlewanie kwiatów ogrodowych, a także przesadzanie moich kalanchoe donicznikowych, które z małych doniczek wyrosły. Są już przesadzone i podlane.
Zdobią stół podwórkowy przed domem.

Zadbałam też o doniczki z wysianymi bazyliami. W domu o nich zapomniałam i ziemia w nich wyschła na suchą pustynię. Zabrałam je na dwór. Tutaj, jeśli ja o nich zapomnę - to Bóg będzie pamiętał i podleje.








10 komentarzy:

  1. Facebook daj w ryj więc znowu bloguś w akcji. Musimy cię rozczarować. Nasza "wierność" to nic innego jak czekanie na twój koniec:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cóż, hieny to hieny. Nie Facebook "dał mi w ryj" a wy donosiciele zgłaszaliście mój niewinny komentarz i stąd ban na 30 dni, bo Facebook ma konta prawicowe na cenzurowanym i bardzo łatwo takie szczere osoby jak ja blokuje, gdyż nie mogą obłudnicy znieść prawdomównych ludzi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dodam tylko, że Facebook jednocześnie nie blokuje chamskich, wulgarnych komentarzy Deruchowskiego na mój temat, to pokazuje, jak lewicowa i denna to platforma.

    OdpowiedzUsuń
  4. Po prostu Facebook w sposób oczywisty dyskryminuje prawicę i ludzi prawicy. To jest jasne jak Słońce.

    OdpowiedzUsuń
  5. Hodowca niezłomny nie podda się nigdy. Zapomnijcie o moim końcu.

    OdpowiedzUsuń
  6. O swoich czytelnikach przypominasz sobie tylko, jak masz bana na Facebooku.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przecież codziennie zamieszczam posty na blogu.
    Jest co czytać i oglądać. Dbam o wasz rozwój i oświecenie.

    OdpowiedzUsuń
  8. No i gdzie dbanie, cisza i pustka.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzisiaj od rana pracowałam w ogrodzie, a potem zasnęłam.

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!