niedziela, 19 lipca 2020

Dynie na kompoście

7 komentarzy:

  1. Dynie dorodne, ale czy są pszczoły, bąki? Widać, że ładnie kwitną. Może będzie zapasik na zimę?

    OdpowiedzUsuń
  2. To zdjęcie z zeszłego roku. Wykształciły się dynie.
    W tym roku trochę dalej, na nowej partii kompostu, rośnie cukinia, jeszcze ładniejsza i też kwitnie, mam nadzieję, że pszczoły lub bąki czy inne owady zapylą, bo coś nie widzę pszczół aby latały.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dlaczego dajesz zdjęcia z zeszłego roku, przecież już je widzieliśmy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie widzieliście, po za tym nie wszyscy, dochodzą nowi miłośnicy mojego bloga.

      To zdjęcie mi wyskoczyło i się pomyliłam, myślałam, że to z tego roku i wkleiłam, a potem się przyjrzałam i zobaczyłam, że to jednak dynie, a nie cukinie.

      Usuń
  4. Trzeba z pszczelarzami wejść w układ, aby postawili u mnie ule.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko pamiętaj, że pszczoły to nie tylko zapylanie i miód, ale też żądła. Pamiętam z młodości jak pszczoły potrafiły pożądlić krowy, bo były za blisko uli.

      Usuń
  5. Wiem, wiem. Mnie też kilka lat temu użarła pszczoła i spuchłam wtedy straszliwie. Na pszczoły muszę uważać, ale pszczoły są potrzebne do zapylania kwiatów. Poza tym miód by się przydał.

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!