poniedziałek, 20 lipca 2020

Cenzura w internecie szaleje, by ludzie nie poznali prawdy i nie zbuntowali się



Kolejny materiał Telewizji wRealu24  zbanowany na YT! Tym razem prawda o braku epidemii w Polsce!
Sam nie wiem, co mam napisać...? Jednak działania YT skłaniają mnie do jednej, jedynej konkluzji! Mam rację, że nie ma pandemii! To już chyba mój już piąty materiał, który na przestrzeni ostatnich miesięcy został usunięty z tej platformy! Czy to skandal, czy już niewolnicza rzeczywistość? Na pewno nie ma wolności słowa! Tego jestem pewien na 100%! Gwoli ścisłości: materiał, który tym razem zbanowano, to rozmowa z niesamowicie dzielną lekarz - Anną Martynowską! Pani Anna powiedziała prawdę o tym, co i jak z epidemią. To znaczy: że nie ma czegoś takiego! Cenzura to fakt! Wolność słowa w Polsce? Wolne żarty!!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!