środa, 4 grudnia 2019

Sadysta, który szczuł moje owce jest na wolności i robi co chce

https://youtu.be/PajZQ3Q2r0Y

Typ, który wiosną 2018 szczuł moje owce, kilka dni temu wycinał drzewa przy drodze między Sokółkami i Czuktami. To pracownik Wąsewicza. Trzyma 6 psów, które używa do szczucia moich zwierząt. Wąsewicz, to wolontariusz fundacji Molosy Adopcje. Ukradł mi dwie kozy wiosną 2019 roku. Jedną z nich niehumanitarnie transportował w bagażniku samochodu osobowego.
Ten typ razem z Wąsewiczem i Naruszewiczem polowali na moje kozy w kwietniu 2019. Brał udział w kradzieży moich dwóch kóz. 

Izabella INDIANKA Redlarska

2 komentarze:

  1. Jak to na wolności, miał siedzieć ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Za znęcanie nad zwierzętami 5 lat więzienia i przepadek zwierząt.
    Przecież typ się znęcał nad moimi owcami i kozami.

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!