czwartek, 12 grudnia 2019

Przedsądowe wezwanie do zwrotu psa


Sprawy grabieży zwierząt Izabeli Redlarskiej przez pseudo fundację pro zwierzęcą Molosy Adopcje

II SPP/Ol 112/19 II SA/Ol 819/19 tymczasowy zabór owiec i kóz hodowcy, Wojewódzki Sąd Administracyjny w Olsztynie
II K 624/18 rzekome znęcanie się nad owcami i kozami przez hodowcę, Sąd Rejonowy w Olecku
II K 358/19 rzekome znęcanie się nad końmi i psem przez hodowcę, Sąd Rejonowy w Olecku
II Kp 181/19 kradzież z włamaniem do domu Izabeli Redlarskiej w Czuktach 1 w dniu 8 kwietnia 2019 przez fundację Molosy Adopcje Sąd Rejonowy w Olecku

Wójt gminy Krzysztof Locman oraz Rada Gminy Kowale Oleckie
(87) 523 82 74
locman@kowaleoleckie.eu
Urząd Gminy Kowale Oleckie
87 523 82 74
87 523 82 09
87 523 82 79
gmina@kowaleoleckie.eu
Skarbnik gminy Dorota Zaniewska
(087) 5238274 w. 32
skarbnik@kowaleoleckie.eu
Sekretarz gminy Teresa Kołodzińska-Sieńko
(087) 5238274
sekretarz@kowaleoleckie.eu


Przedsądowe wezwanie do zwrotu psa

Niniejszym wzywam do zwrotu mojego psa rasy owczarek środkowoazjatycki o imieniu Amari, zrabowanego z mojego domu podczas mojej nieobecności i oczywiście wbrew mojej woli w dniu 8 kwietnia 2019 roku.

Pies w dniu rabunku znajdował się pod moją opieką, na moim gospodarstwie, w moim domu.
Pies był zadbany, zaszczepiony, zdrowy, czysty, doskonale odżywiony i żywiony, kochany i rozpieszczany. Pies mieszkał i sypiał w moim domu, dnie spędzał na gospodarstwie i podwórku, gdzie pilnował mojego drobiu przed atakami lisów.

Policja nie miała nakazu przeszukania mojego domu. Żaden wyrok odbierający mi zwierzęta nie został wydany ani nie był w mocy w dniu 8 kwietnia 2019, ani nie jest nadal żaden wydany.
Żadna decyzja administracyjna dotycząca odbioru nie była w dniu 8 kwietnia  2019 wydana i nie była w mocy, ani nie jest w mocy teraz.

W domu nie było pożaru, ani wydobywającego się dymu. Psu nic nie groziło, z wyjątkiem porwania przez psychopatyczną złodziejkę z fundacji Molosy Adopcje.

Klucza do domu fundacja Molosy Adopcje żądała ode mnie przed wywiezieniem mnie z gospodarstwa przez policję i groziła mi, że jeśli klucza nie dam, fundacja zniszczy mi drzwi i psa przemocą wyciągnie. W tym czasie nie było żadnego pożaru, ani dymu. Byłam na miejscu i potwierdzam brak pożaru, ponadto nagrałam dom i widać, że brak dymu, brak pożaru. Piec był zamknięty i bezpieczny. Żadne śmieci nie znajdowały się pod piecem i nie palily się. Dym z pieca nie wydobywał się.

Nie było podstaw prawnych do wywozu zwierzęcia. To był zwykły rabunek mienia wartości 4000 złotych. Razem z psem ukradziono mi rodowód suczki oraz 2000 złotych odłożone na paszę dla koni i na usługi weterynaryjne oraz szary telefon komórkowy marki Nokia.

Dom podczas mojej nieobecności został splądrowany, okradziony, zdemolowany. Z domu przemocą wywleczono mojego psa.

Drzwi wejściowe do mojego domu zostały zniszczone. Tego aktu barbarzyństwa dokonała fundacja Molosy Adopcje, za co będę ją ścigać z urzędu, a także z prywatnego oskarżenia.

Domagam się zwrotu psa w terminie 3 dni na moje gospodarstwo, oraz odpowiedzi w terminie 24 godzin, kiedy pies zostanie zwrócony. Odpowiedź proszę przesłać na mój email oraz pocztą polską lub wręczyć mi w Urzędzie Gminy, gdy będę tu odrabiać godziny społeczne.

Jeśli nie dostanę odpowiedzi na w/w wezwanie, w poniedziałek składam pozew o nakazanie zwrotu mojego psa i zawiadomienie do prokuratury o kradzieży psa.

Jednocześnie domagam się odpowiedzi i podania mi takiej informacji, ile miesięcznie Urząd Gminy trwoni na urtrzymanie mojego psa w schronisku w Bystrym i ile do tej pory wójt Locman roztrwonił pieniędzy gminnych na utrzymanie psa u jego kolegi Jana Kuncewicza, psa, który ma właściciela i dom w Czuktach.

Z poważaniem,
Rzecznik Praw Hodowcy Izabella Redlarska, Rancho Romantica Rebelle, Czukty 1, 19-420 Kowale Oleckie, Woj.Warmińsko-Mazurskie, tel. 511945226,


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!