czwartek, 12 grudnia 2019

Wniosek o udzielenie informacji publicznej i uzupełnienie braków

Sprawy grabieży zwierząt Izabeli Redlarskiej przez pseudo fundację pro zwierzęcą Molosy Adopcje i wójta

II SPP/Ol 112/19 II SA/Ol 819/19 tymczasowy zabór owiec i kóz hodowcy, Wojewódzki Sąd Administracyjny w Olsztynie

II K 624/18 rzekome znęcanie się nad owcami i kozami przez hodowcę, Sąd Rejonowy w Olecku

II K 358/19 rzekome znęcanie się nad końmi i psem przez hodowcę, Sąd Rejonowy w Olecku

II Kp 181/19 kradzież z włamaniem do domu Izabeli Redlarskiej w Czuktach 1 w dniu 8 kwietnia 2019 przez fundację Molosy Adopcje Sąd Rejonowy w Olecku

Wójt gminy Krzysztof Locman oraz Rada Gminy Kowale Oleckie

(87) 523 82 74

locman@kowaleoleckie.eu

Urząd Gminy Kowale Oleckie

87 523 82 74

87 523 82 09

87 523 82 79

gmina@kowaleoleckie.eu

Skarbnik gminy Dorota Zaniewska

(087) 5238274 w. 32

skarbnik@kowaleoleckie.eu

Sekretarz gminy Teresa Kołodzińska-Sieńko

(087) 5238274

sekretarz@kowaleoleckie.eu

 

 Wniosek o udzielenie informacji publicznej i uzupełnienie braków

 

Wnoszę w trybie ustawy o dostępie do informacji publicznej o udostępnienie skanów niżej wymienionych umów.

W związku z niedostarczeniem wnioskowanych skanów umów zawartych pomiędzy Urzędem Gminy Kowale Oleckie, a schroniskiem dla BEZDOMNYCH psów w Bystrym, na przetrzymywanie moich trzech psów (wbrew mojej woli), w tym dwóch małych suczek białoczarnych, które zostały zwrócone 26 listopada 2019 roku, oraz nadal przetrzymywanej suczki Amari, zrabowanej z mojego domu w dniu 8 kwietnia 2019 roku, proszę o uzupełnienie braków. Proszę o przesłanie skanów umów zawartych ze schroniskiem na przetrzymywanie psów posiadających dom i właściciela w Czuktach 1.

1. Skan umowy na hotelowanie wyłudzonej z mojego gospodarstwa dalmatynki Satji (od roku 2012)

2. Skan umowy na hotelowanie suczek białoczarnych o imionach: Czara i Dzidzia (zrabowanych z mojego podwórka i domu w nocy 3 maja 2018 rok i przetrzymywanych w schronisku wbrew mojej woli do 26 listopada 2019)

3. Skan umowy na hotelowanie zrabowanej z mojego domu 8 kwietnia 2019 roku białej suczki Amari, rasy owczarek środkowoazjatycki, wywiezionej przez schronisko 8 kwietnia 2019 (po włamaniu się fundacji Molosy Adopcje do mojego domu podczas mojej nieobecności). Psina nadal jest w niewoli u obcych biznesmenów (u Kuncewiczów, właściciela schroniska w Bystrym) zarabiających na hotelowaniu psów.

Dalmatynka Sara została wyłudzona z mojego gospodarstwa w roku 2012 po oszczenieniu się za sprawą kundla sołtysowej Naruszewiczowej z Czukt, i następnie mimo wielu moich prób odzyskania psa, wielu wniosków o zwrot, pies na polecenie wójta gminy Kowale Oleckie był więziony przez schronisko w Bystrym w klatce latami, aż do samotnej śmierci w niewoli. Ile czasu pies był przetrzymywany w schronisku, ile lat, miesięcy, do którego roku i miesiąca, ile UG Kowale Oleckie wydał na to pieniędzy z budżetu gminy?

Ile Urząd Gminy Kowale Oleckie wydał pieniędzy na hotelowanie wszystkich moich psów w schronisku w Bystrym?

Wnoszę także w trybie ustawy o dostępie do informacji publicznej o podanie imion, nazwisk i dokładnych adresów opiekunów przetrzymujących moje zwierzęta, z którymi umowy ma podpisane Urząd Gminy Kowale Oleckie. Informacje są niezbędne celem procedowania spraw sądowych, w tym wezwania tych osób jako świadków na przesłuchanie do sądu.

Wyżej wymienione informacje proszę przesłać emailem na mój adres emailowy, a także wręczyć mi w postaci papierowej, gdy będę w Urzędzie Gminy. Proszę nie zamazywać imion, nazwisk i adresów opiekunów, albowiem jestem stroną postępowania administracyjnego dotyczącego tymczasowego odbioru moich zwierząt i jako taka, mam prawo do zapoznania się z pełnym materiałem dowodowym.

Z poważaniem,

Rzecznik Praw Hodowcy Izabella Redlarska, Rancho Romantica Rebelle, Czukty 1,

19-420 Kowale Oleckie, Woj.Warmińsko-Mazurskie, tel. 511945226

,http://ranchoderebelle.blogspot.com/

6 komentarzy:

  1. Do końca na tym się nie znam ale rozważ czy nie lepiej zamiast używać zwrotu "odbioru zwierząt" nie lepiej stosować - zaboru zwierząt-, przejęcia, przywłaszczenia, wykradzenia.

    Myślę, że nikt z nikczemników nie spodziewał się takiej Twojej reakcji na ich podłe czyny. Biedna, zagubiona, nie znająca się "baba" a Ty pokazałaś im zęby i pazurki. Szczerze podziwiam i pozdrawiam. Trzymaj się. (nie publikuj)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czemu mam nie publikować? To anonimowy wpis. Nikt cię nie namierzy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja używam zwrotu rabunek. Zazwyczaj. Bo to był rabunek.

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałem abyś nie publikowała bo miałem w tym jakiś cel, wcale nie namierzanie bo i przez kogo i po co. Piszę w necie jako zarejestrowany bardziej dobitne treści. Celem miało być wspieranie sprawy Twoich zwierząt i dostarczanie różnych argumentów w tym też prawnych do ujawniania i wykorzystania w stosownym czasie. W przeszłości z kilku moich rad już skorzystałeś a poza tym tak chciałem i o to prosiłem. (możesz publikować)

    OdpowiedzUsuń
  5. W takim razie proszę o poradę, jak napisać pozew o na kazanie zwrotu mojego psa na moje gospodarstwo. 🤔

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!