poniedziałek, 30 grudnia 2019

Nagabywanie i obrażanie przez redaktora

Ewidentnie widać, ze celem najścia nie był rzetelny, bezstronny wywiad tylko gnębienie rolnika i węszenie po moim gospodarstwie.

Profesjonalny redaktor zadałby pytanie, czy to prawda, że się znęcam, a nie wpierał mi na siłę znęcanie stawiając pytanie z zawartą tezą "Dlaczego się pani znęca?".

Nadto wczesniej na podwórku udzieliłam mu odpowiedzi na pytanie czy się znęcam, powiedziałam, że nie, a redaktor zignorował moją odpowiedź i natarczywie wielokrotnie obrażał mnie pytaniem z zawartym twierdzeniem "Dlaczego się pani znęca nad zwierzętami?"

Na koniec też życzył mi źle, czyli facet nie znając sprawy działał w interesie fundacji Molosy Adopcje, która mnie okradła i szkaluje na Internecie oraz w mediach publicznych.

Jego najście to był atak na osobę w jej domu, na jej terenie. To było wrogie najście, zakłócenie miru gospodarstwa, nękanie bestialsko okradzionego hodowcy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!