niedziela, 29 grudnia 2019

POLSAT wtargnął na Rancho










Dziś w niedzielę nagle trzech facetów wtargnęło na moje Rancho i zakłóciło mir mojego gospodarstwa i mój spokój.

Kamerzysta bez mojej zgody filmował mnie, a redaktor namolnie na mnie nastawał i łaził za mną po polu obrażając mnie. Kazałam im się wynosić. 😒

To najście to zapewne sprawka Kozłowskiej. 😐 Zawiadomiłam policję. Przyjechał patrol. Minął ekipę POLSATu na drodze przed moim gospodarstwem.

Niestety, patrol nie spisał tych mężczyzn, ale mam ich zdjęcia i numer samochodu. Kto potrafi natrętów zidentyfikować? Jak się nazywają?

Izabella INDIANKA Redlarska
Rzecznik Praw Hodowcy 😈

17 komentarzy:

  1. Ale co chcieli od Ciebie, czy do rzecznika praw hodowcy czy w innej sprawie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy na drodze jest brama i czy jest ogrodzony teren. Jeżeli nie, to nie ma możliwości oskarżyć ich o cokolwiek.

    OdpowiedzUsuń
  3. Na drodze wewnetrznej jest brama, a nawet dwie i są też tablice ostrzegawcze przed gospodarstwem.
    Dzisiaj składam zawiadomienie pisemne o najsciu i zakłócaniu spokoju oraz nękaniu i zniesławianiu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Co za dno. Izka swoje za uszami ma, ale takie pożal się Boże redaktorzyny to śmiech na sali.

    OdpowiedzUsuń
  5. Brama była otwarta. Przestawiłem się. A kto był wulgarny to ocenią widzowie. Proszę oglądać! Dam znać kiedy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no nareszcie jakiś fajny film do oglądania!!! a nie w kólko o Żydach.

      Usuń
    2. Wlazłeś Jej do domu! I dobrze o tym wiedziałeś! Brak słów na parcie na szkło bo temat chwytliwy. Do domów dziecka gdzie wyadoptowują dzieci za granicę pedofilów, nie pojedziesz redaktorzy o, bo temat za bardzo śmierdzi! Kto Cię nasłał? Kto ma chrapkę na ziemię Indii? Kto twoimi rękami chce przejąć gospodarstwo i Ją zniszczyć?

      Usuń
  6. To że brama jest otwarta to nie znaczy, że możesz kogoś nachodzić pseudo redaktorzyno. To że jesteś redaktorem nie upoważnia Cię do tego, aby wchodzić na prywatny teren. Przyjechałeś może uratować jakieś zwierzęta bądź wpłacić datki na ich ratowanie czy bić pianę? Lepszych tematów nie ma?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drogi Anonimie, przyjechałem ratować zwierzęta. Wiem, że nie wszystkim się to podoba. Nie mam z tym problemu. Robię swoje. I zapewniam, że temat będzie bardzo dobry!

      Usuń
    2. Ktoś tu już poniżej napisał: wstyd dla telewizji Polsat za tego typu dziennikarstwo!
      Nie bajaj, że przyjechałeś ratować zwierzęta, bo jakoś przed interwencją nikt Cię tam nie widział.
      Wstrętny natarczywy typ! Może przyjedziemy do Ciebie na podwórko i zapytamy: dlaczego jest pan idiotą? Dlaczego nie zajmie się pan poważnym tematem?

      Usuń
  7. Jest to znany, bardzo dobry reporter. No ale w Twojej ocenie, nie ma mądrzejszych od Ciebie. Nie przestraszy się jak wójt.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie skrywaj się pod anonimem.

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzowie zobaczą to, co redaktorzy zmanipulują i chcą pokazać. Bardzo łatwo jest kogoś wyprowadzić z równowagi i sprowokować do ostrzejszych słów.

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!