wtorek, 31 grudnia 2019

Odłowiłam wczoraj psa 👍





Odłowiłam wczoraj psa

Pies od kilku dni wałęsał się po moim gospodarstwie i niepokoił moje suczki.

Wyglądał na wygłodniałego. W dodatku
nie mogłam wypuścić moich psinek na dwór na spacer.

W końcu go złapałam. Na szyi miał krowi łańcuch, ale bez tabliczki z adresem. Zadzwoniłam od razu do Urzędu Gminy w Kowalach Oleckich i poprosiłam, żeby się zaopiekowali pieskiem.

Urzędniczka z Urzędu Gminy Kowale Oleckie powiedziała, że potrzebują co najmniej dwóch dni, żeby zorganizować transport do schroniska. Według umowy ze schroniskiem, schronisko ma minimum 2 dni na zorganizowanie transportu.

Zadzwoniłam też do schroniska i poinformowałam właściciela schroniska o tym, że będzie piesek do odebrania.

Dzisiaj pies miał jechać do schroniska dla psów w Bystrym, pod Giżyckiem, ale za sprawą Urzędu Gminy Kowale Oleckie nagle się znalazł właściciel psa.

Okazał się nim mój sąsiad z Czukt mieszkający 3 km dalej.

Dziś psa osobiście odebrał z mojego gospodarstwa.

Do odłowienia są jeszcze dwa psy: mały, czarny i średniej wielkości beżowy.

Nadal tutaj przychodzą i niepokoją moje suczki. 😒

Izabella INDIANKA Redlarska
Łowca wałęsających się psów 😎

1 komentarz:

  1. Sąsiad podziękował za złapanie psa i poinformowanie o miejscu pobytu?

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!