czwartek, 4 lipca 2019

Zarzuty prokuratorskie to nie wyrok sądowy



Zarzuty prokuratorskie to nie wyrok sądowy. 
Do wyroku sądowego jeszcze daleka droga. 
Sprawa o konie nawet nie jest w sądzie.

Ja w sądzie spokojnie udowodnię, że to parszywa działalność Kozłowskiej doprowadziła dwa moje konie do śmierci. Gdyby mi paszy nie ukradła, konie by żyły i mało tego, byłby nowy śliczny srokaty źrebaczek.


Ta ekoterrorystyka zmarnowała mi w sumie 3 konie i 20 owiec i kóz.

Odkąd bandytka napadła na mnie, ja i zwierzęta przeżywamy gehennę. Ona odpowie za to. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!