środa, 13 lutego 2019

Rządzą kliki i mafie pastwiące się nad bezbronnymi ludźmi



Prokuratura olecka umorzyła wszystkie sprawy z mojego zawiadomienia dotyczące napadu na mnie i kradzieży moich zwierząt.

Prokuratura olecka chroni lokalny układ, tę klikę, która mnie okradła.

Klika ukradła mi stado zwierząt: zdrowych i zadbanych i wyniszczyła je, a olecka prokuratura pali głupa i chroni przestępców. To mafia. Zorganizowana grupa przestępcza działająca wspólnie i w porozumieniu celem wyrządzenia mi potwornej krzywdy.

Takie jest państwo PiS - pozbawione reformy wymiaru sprawiedliwości. Na prowincji rządzą kliki i mafie pastwiące się nad bezbronnymi ludźmi.

11 komentarzy:

  1. Jakie znowu kliki i mafia?! PW na zlecenie PK wszystko sprawdziła po twoich zażaleniach, nie tylko prokuraturę rejonową w Olecku, ale nawet UG Kowale Oleckie odwiedzili i po zapoznaniu się ze sprawą przeprosili za przeszkadzanie w pracy. Nie pomawiaj więc ciągle, bo nie masz do tego żadnych podstaw.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki powód podali. Tak nie może być żeby nie dali Ci szansy na obronę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zostały mi ukradzione zdrowe pełnowartościowe zwierzęta i w ciągu roku doprowadzili do zgonu połowę stada. Złodzieje nadal przytrzymują moją własność poza moją farmą i mataczą na potęgę.

    Jeśli była jakaś kontrola w Prokuraturze Olecko i w urzędzie gminy Kowale Oleckie to ja mam prawo wiedzieć co zostało ustalone i kto to ustalał.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli były kontrole i nic nie ustaliły, nie miały żadnych zastrzeżeń - to znaczy, że albo są ślepe i niekompetentne albo po prostu kryją swoich kolegów.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeśli organy ścigania kierują się swoim widzimisie a nie Literą prawa i procedurami oraz dowodami to znaczy że nie mają racji bytu i powinny zostać zlikwidowane

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale jaki powód odmowy podali?

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mam tych uzasadnień przed oczyma teraz ale to jest zawsze takie mydlenie oczu. W uzasadnieniu jest pisane przeważnie, że brak podstaw czy niezasadne, że nie nastąpiło naruszenie prawa - po prostu piszą brednie. Zostałam okradziona zwierzęta wymordowane a oni piszą że nic się nie stało Nic się nie stało rodacy nic się nie stało to tylko taka mała kradzież.
    Ledwo pół setki zwierząt ukradzione - to nie problem dla prokuratury Oleckiej.

    OdpowiedzUsuń
  8. To nie przesłali Ci ma piśmie powodu odmowy wszczęcia postępowania? Już samo to możesz zaskarżyć.

    OdpowiedzUsuń
  9. www.fundusz sprawiedliwości.gov.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Napisz do Elżbiety Jaworowicz. Już dawno mogłaś to zrobić. Ona na pewno Ci pomoże.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nikt niczego Ci nie ukradł ,nie można ukrasc zwierząt które nie istnieją.

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!