niedziela, 24 lutego 2019

Wolność obywatela współworzy własność

Wolność obywatela współworzy jego własność prywatna i nieskrępowana swoboda rozporządzania nią.

Wolność obywatela tworzy własność, a nie świadczenia socjalne. Dopóki Polacy tego nie zrozumieją, nigdy nie będą wolni, choćby władza nie wiem ile ględziła o wolności. Howgh

Wójt kradnąc moją własność nie tylko to, że pogwałcił tę moją własność, ale też pogwałcił moją wolność osobistą, zaburzył spokój mojego domu i gospodarstwa.

Co prawda rząd PIS nie ukradł mi zwierząt, ale to Sejm PISowski sformułował ustawę, która wpuściła na mój prywatny teren bandytów, którzy mnie brutalnie okradli i bestialsko wymordowali moje ukochane zwierzęta.

Rząd PIS jako władza naczelna ponosi odpowiedzialność za sposób działania wszystkich organów państwa w tym organów lokalnych tutaj w gminie Kowale Oleckie i w Olecku.

Rząd PIS pozwolił by zorganizowana grupa przestępcza okradła mnie z mojego majątku i wyniszczyła moją hodowlę owiec i kóz.

Państwo PiS wspiera ekoterror. Państwo PiS gwałci wolności obywatelskie. Nigdy więcej nie zagłosuję na bezduszne państwo PiS.

Indianka - rozczarowana, była wyborczyni PiS 😦

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!