wtorek, 19 grudnia 2017

Zażalenie na postanowienie GOPS Kowale Oleckie o umieszczeniu mnie wbrew mojej woli w zakładzie psychiatrycznym

III Rns 181/17

Adresat:
GOPS Kowale Oleckie
gopsko@interia.pl

Zażalenie na postanowienie GOPS Kowale Oleckie o umieszczeniu mnie wbrew mojej woli w zakładzie psychiatrycznym


Niniejszym zaskarżam decyzję GOPS Kowale Oleckie o umieszczeniu mnie wbrew mojej woli w zakładzie psychiatrycznym.

Uzasadnienie

Jestem osobą normalną, inteligentną i samodzielną, nie jestem upośledzona ani umysłowo, ani psychicznie. Nie chorowałam ani nie choruję psychicznie ni umysłowo. Nie mam żadnych zaburzeń psychicznych ani nie zagrażam sobie, ani nikomu.

Nie ma żadnych podstaw do umieszczania mnie w zakładzie psychiatrycznym, ani żadnych podstaw do zakładania mi tego typu upokarzających spraw.

W związku z tym wnoszę o uchylenie decyzji GOPS o założeniu mi sprawy sądowej o ubezwłasnowolnienie.

Wnoszę o wycofanie z Sądu Rodzinnego w Olecku sprawy GOPS przeciwko mnie, o umieszczeniu mnie wbrew mojej woli w zakładzie psychiatrycznym.

Izabella Redlarska
Czukty 1
19-420 Kowale Oleckie
Tel.511945226

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!