środa, 27 grudnia 2017

Zawiadomienie o podejrzeniu popełnieniu przestępstwa

Prokurator Generalny
Zbigniew Ziobro
Prokuratura Krajowa
ul. Rakowiecka 26/30
02-528 Warszawa
tel. (22) 12 51 875,
(22) 12 51 866, (22) 12 51 876
fax (22) 12 51 867, (22) 12 51 871
biuro.podawcze@pg.gov.pl
patrykjaki.kraj@gmail.com

Zawiadomienie o podejrzeniu popełnieniu przestępstwa

Lokalny układ olecki usiłuje pozbawić mnie wolności i majątku (gospodarstwa + zwierząt) oraz szykanuje mnie od lat.

Żadna sprawa z mojego wniosku, gdzie zostałam poszkodowana, nigdy nie została dopuszczona na wokandę - ani przez policję olecką, ani przez prokuraturę olecką ani przez sąd olecki.

Były to sprawy o: groźby karalne (groźby pobicia i zabicia), rozmyślne uszkodzenie mienia (laptopa przez matkę policjanta), znęcanie się nad moimi zwierzętami (szczucie psami i złośliwe płoszenie traktorem, motorem, kładem - skutkujące kaleczeniem i śmiercią zwierząt, zadanie groźnej rany poprzez pchnięcie nożem w okolicach serca konia), pobicie mnie, kradzież moich drzewek owocowych i roweru, pięcioletni stalking poprzez Internet i rozsyłanie licznych donosów na mnie skutkujących licznymi uciążliwymi najściami różnych instytucji, uniemożliwianie korzystania z komputera w wiejskiej świetlicy w Sokółkach, agresywne szykany dokonywane przez matkę policjanta wobec mnie w świetlicy wiejskiej w tym przemoc fizyczna.

Z drugiej strony układ olecki naginając prawo zakłada mi seryjnie liczne sprawy o rzekomy wypas zwierząt u brata policjanta oraz rzekomo bezzasadne wezwanie policji do świetlicy w Sokółkach (jedną sprawę wygrałam wyłącznie dzięki nagraniom, gdyż notorycznie podważają wiarygodność moich zeznań).

Są też szykany finansowe w wyniku których straciłam dotacje rolnicze.

Jestem niszczona wielopłaszczyznowo.

Ostatni wymysł układu oleckiego, to działania mające na celu pozbawienia mnie wolności i mojego majątku poprzez umieszczenie mnie wbrew mojej woli w zakładzie psychiatrycznym. Jestem zdrowa psychicznie i nigdy nie chorowałam, ani nie byłam leczona  psychiatrycznie. Mimo to internetowo, złośliwie przypisują mi wyimaginowane zaburzenia, których nie mam. Jestem od lat publicznie lżona i poniżana w internecie, nasyłane są na mnie złośliwe kontrole. Olecka prokuratura kilkakrotnie odmówiła zajęcia się stalkerami.

Do GOPSu w Kowalach Oleckich w sierpniu 2017 wpłynął anonimowy donos z Internetu zalecający uwięzienie mnie w zakładzie psychiatrycznym.

GOPS na tej podstawie natychmiast założył mi sekretnie za moimi plecami sprawę w sądzie oleckim o pozbawienie mnie wolności poprzez umieszczenie mnie wbrew mojej woli w zakładzie psychiatrycznym.

GOPS Kowale Oleckie zaplanował grabież moich zwierząt i w tym celu wszedł w układ z PIW Olecko, gdzie inspektor Salamon za moimi plecami wydał zgodę dla Urzędu Gminy w Kowalach Oleckich na ograbienie mnie z mojej własności, z mojego inwentarza.

Sfabrykowano 3 arcy negatywne opinie na mój temat i mojego gospodarstwa rozmijające się z prawdą. Są one pretekstem do pozbawienia mnie wolności i zaboru moich zwierząt oraz przejęcia mojego gospodarstwa.

Jestem zmuszana do odbywania badań u wątpliwych psychiatrów i psychologów zaprzyjaźnionych z lokalnym układem.

Obawiam się, że na polecenie oleckiego układu wystawią mi negatywną, szkodliwą opinię. Wnioskowałam o badania w innej części kraju, by mieć szansę na uczciwą opinię, ale sąd olecki ma wyraził zgody.

Wnoszę o ściganie i ukaranie winnych. Wnoszę o oddelegowanie do tej sprawy uczciwych prokuratorów spoza mojego regionu, najlepiej z drugiego końca Polski.
Tutaj nie mogę liczyć na uczciwy proces.
Będę występować w sprawie jako oskarżyciel posiłkowy.

Izabella Redlarska
Czukty 1
19-420 Kowale Oleckie
Tel.511945226

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!