piątek, 22 grudnia 2017

Taktyczne oszustwo?


Indianka kupiła w Biedronce filety śledziowe z uwagi na niską cenę. Były przecenione na 3,50 zł.
W kasie za filety skasowano 9 zł! 😒
Chciała zwrócić.

Kasjerka: "Nie! Nie można!"
Indii: "No jak to nie można? Nie chcę tego."

Przyszła opryskliwa kierowniczka.
Indii pokazała półkę z ceną.

Kierowniczka "A to cena od innych filetów!"

Ale cena była przyczepiona do półki na której stały wybrane przez Indiankę filety i wprowadzała w błąd.

Kierowniczka stanowczo odmówiła zwrotu.
Drogich śledzi nie przyjęły z powrotem, a kasjerka jeszcze szemrała coś o bezzasadnym blokowaniu kolejek.

Indii usłyszała i się wkurzyła: "Słoik i ta cena trafią do Internetu!".

I oto one.

Nie byłoby problemu, gdyby przyjęły drogi słoik, zamiast wciskać na siłę.
Wnerwiona Indianka zrezygnowała z dalszych zakupów w tej Biedronce tego dnia. Planowała jeszcze kupić pomarańcze, melona i zapachowe znicze. Odpuściła sobie tym razem. Straciła ochotę. Zepsuły jej humor.

Zanim dojechała rowerem do domu, z tej właśnie Biedronki w Kowalach przyleciał sms z życzeniami pyszności na stole 😊 Byłoby tych pyszności więcej, gdyby nie irytujący numer z mylną ceną śledzi i niegrzeczną odmową zwrotu! 😒

Po raz pierwszy spotkała się z odmową zwrotu towaru w tej sieci sklepów.


6 komentarzy:

  1. zaplacilas za te sledzie?
    ja bym im caly koszyk wywalila na kase i poszla do domu. oszusci

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapłaciłam za śledzie i kilka innych artykułów.
    Stanęłam obok kasy i obejrzałam paragon bo coś drogi mi się wydał. Patrzę - a tam śledzie 3 razy droższe niż cena na półce z której wzięłam. Chciałam te śledzie oddać, ale nie zgodziły się.
    Wcisnęły mi je na siłę. Zapłacone, więc wzięłam. Następnym razem idę do Lewiatana.

    OdpowiedzUsuń
  3. Taki numer z ceną ,że niby nie od tego towaru ,to stałe i ciągłe oszustwo tych biedronek , i karfurów i innych sieciówek.Nie każdy sprawdza paragony.Mnie w przeciągu miesiąca próbowali oskubać dwa razy.Ale się zorientowałam.
    Iza ,z okazji świąt życzę Ci zdrowia ,wytrzymałości /!/ mniej nerwów i względnego spokoju.Niech pomyślne wiatry wywieją smutki ,niech Ci się darzy w ogrodzie ,polu ,a zwierzątka niech rosną i rozmnażają się.
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak śledzie to tylko solone do samodzielnego zrobienia.Marynata do kamionki albo słoika. Po kilkubsniach mamy pyszne śledzie. Albo samemu sałatkę przygotować. Najprostsza; jabłuszko, cebulka w kosteczkę, śmietanka i można zajadać. Pycha :) wariantów jest mnóstwo. Nie warto gotowcow kupować. Drogi i niezbyt smacznie. Wesołych i spokojnych Świąt 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za fajny przepis. Kiedyś wykorzystam.
      W tym roku odpada. Za dużo spraw na głowie.

      Usuń
  5. Dziękuję Livio za życzenia 💝😇
    Tobie też wszystkiego dobrego życzę 💝
    Zdrowia, radości, miłości.
    Pozdrawiam serdecznie 😇🌷🌷🌷

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!