sobota, 2 grudnia 2017

Strzembosz: Posłowie PiS zgłaszali poprawki nieuzgodnione z prezydentem. Chcieli go poniżyć

Były Pierwszy Prezes SN i były przewodniczący Trybunału Stanu prof. Adam Strzembosz komentował toczące się w tym tygodniu prace nad ustawami o SN i KRS. Szczególną uwagę zwrócił na coraz bardziej uwidaczniający się konflikt pomiędzy PiS i prezyden...

Wprost - 2 grudnia 2017

http://a.msn.com/r/2/BBG2kn7?a=1&m=PL-PL

Strzembosz gra na gigantyczne ego prezydenta.
Wjeżdża mu na ambicje, by go podszczuć do kolejnego zawetowania reformy.
PiS poszedł na ogromne ustępstwa wobec Dudy.
Duda poniżał kilkakrotnie Kaczyńskiego, lidera PiS.
Otoczył się agentami WSI i szkodliwym zombi typu pomarszczona wiedźma Romaszewska.
Przewiduję, że gdy Duda znów zablokuje reformę, ludzie wyjdą na ulice i wywiozą go z pałacu na furze pełnej łajna.

13 komentarzy:

  1. Po co umieszczasz tu te artykuły? Każdy, kto chce poczyta sobie na ten temat u źródła. Masz tyle blogów, stwórz jeszcze jeden do linków z prasy, zainteresowani będą korzystać. A tak to powstał tu chaos i totalny miszmasz, niby przejmujesz się swoją sytuacją, użalasz, piszesz wnioski, by za chwilę wrzucić artykuł od czapy. To może sprawiać wrażenie, że niekoniecznie Twoja sytuacją jest taka zła, za to Ty sama jesteś osobą niezrównoważoną, chaotyczną i niekonsekwentną. W ogóle mam wrażenie, że Ty sama dzień po dniu coraz bardziej się pogrążasz, w szaleństwie również.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odkąd ta kurwa założyła mi sprawę w sądzie nie śpię po nocach.
      Żeby nie oszaleć z nerwów i stresu, czytam prasę i staram się o tej sprawie nie myśleć. Jestem kłębkiem nerwów przez tą skorumpowaną wyrachowaną szmatę :((((((( 😟😟😟

      Usuń
    2. Właśnie dzięki takim wyzwiskom pójdziesz do psychiatryka
      Z nikim nie potrafisz żyć w spokoju dlatego każda z tych osób, socjalna i psychiatra czytając Twojego blogusia uważają że sobie zagrażasz.
      Nie wspomnę o innych ludziach ....

      Usuń
  2. Jak moja sytuacja nie jest zła skoro pewnego pięknego letniego dnia przyjechał jebany kurwiszon ze swoimi gorylami pozbawić mnie domu, zwierząt i wolności i nikt mi nie chce pomóc tylko toczy się jakaś pierdolona zupełnie irracjonalna sprawa sądowa??!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie jestem niezrównoważona, chaotyczna i niekonsekwentna.
    Konsekwetnie bronie się od 5 lat.
    Nie jestem chaotyczna, tylko przeciwnie - wieloczynnościowa.
    Potrafię robić wiele rzeczy na raz i to robię.
    Jestem zrównoważona, dopóki ktoś mnie swoim chamstwem i przemocą nie wyprowadzi z równowagi. Bardzo przeżywam to co mi tutaj te skurwysyny robią i dziwię się, że po drugiej stronie ekranu są takie w większości bezduszne betony o zwichniętej moralności.
    Nie odróżniają życia i prawdziwych tragedii od filmów w TV.
    Dla nich to wsio ryba, dopóki ich to osobiście nie trafi.

    OdpowiedzUsuń
  4. RSOW- 520/17 i cisza na blogu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. RSOW - Rejestr spraw o wykroczeniach, a 520/17 to numer sprawy, założonej w tym roku.
      Nie kojarzysz postępowania o takiej sygnaturze?

      Usuń
    2. Nie kojarzę.
      Czyje wykroczenie i jakiego typu?

      Usuń
    3. A to pytanie to już do anonima wyżej, albo do Sądu

      Usuń
    4. A to pytanie to już do anonima wyżej, albo do Sądu

      Usuń
  5. To się dowiesz, skoro nie wiesz

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!