piątek, 25 sierpnia 2023

Zdrajczyni doniosła na mnie

Policja wie, gdzie mieszkam w Olsztynie, ponieważ kobieta udająca przyjaciółkę doniosła na mnie.

Aby pozbyć się mnie z wynajętego mi i opłaconego przeze mnie mieszkania, sprowadziła do mnie policję.

Policja olsztyńska tutaj przyszła i spisała moje dane oraz sprawdziła mnie w systemie czy jestem poszukiwana. Przyszli i wyszli.
Policjanci powiedzieli, że właściciele kamienicy nie mają prawa mnie wyrzucić ani wchodzić mi do mieszkania. Doradzili by złożyć doniesienie na nich w związku z ich nękaniem mnie w miejscu zamieszkania.

7 komentarzy:

  1. To znaczy że będziesz w tym mieszkaniu mieszkać i we wrześniu?

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie, nie chcę tu mieszkać. Nie chcę mieć nic wspólnego z tymi fałszywymi intrygantami i podpierdalaczami. Gdy myślę o nich, o tym jak mnie tutaj traktują i co mi zrobili, to zbiera mi się na wymioty. Nie zasługują na to, bym u nich mieszkała i dawała im zarobić na sobie, ani bym tyrała u nich za darmola.

    Mieszkanie opłaciłam im do 1 września włącznie i tego dnia mam zamiar je zwolnić.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja szukam bezpiecznego miejsca gdzie w spokoju będę mogła się uczyć i normalnie bez stresu funkcjonować. Ich miejsce nie spełnia tego kryterium.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tutaj niepotrzebnie się wprowadziłam zwiedziona ich obietnicami bez pokrycia.
    Miało być fajnie i miło, a jest chujowo.
    Chcę jak najszybciej opuścić tę chujnię

    OdpowiedzUsuń

  5. Tutaj są włamania, kradzieże, co kilka dni przyjeżdża radiowóz, wczoraj też, bo oni są zbyt skąpi by zatrudnić dozorcę i uczciwie go opłacać oraz założyć porządny monitoring. Po prostu syf, kiła i mogiła.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojej to już koniec bloga tego tutaj? Indianko żyjesz?

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!