środa, 23 sierpnia 2023

Obrzydliwa zdrajczyni

Osoba, którą chwaliłam pod niebiosa i której bezgranicznie zaufałam, okazała się wyrachowaną zdrajczynią.

Wkręciła mnie w darmową pracę na jej rzecz i kosztowny najem niedoposażonej, niewygodnej klitki.

Wyprowadzam się z tej stancji niebawem, a ona nachodzi mnie, dokucza, nęka i okazała się być przewrotnym zdrajcą i donosicielem.
Napuściła na mnie policję. Jej mąż grozi mi pobiciem, oraz straszy mnie psychiatrykiem.
Ci kamienicznicy okazali się potworami.

Jak mogłam się tak bardzo pomylić co do nich? Dobrze się kamuflowali. Dobrze, że im w spadku gospodarstwa nie zapisałam urzeczona ich pozorną "dobrocią".

Miała być pomoc, a tymczasem zostałam wkręcona w absolutne gówno.
Miała być stancja za pracę, bez dopłacania, potem tuż przed przeprowadzką zmienili warunki umowy na niekorzystne dla mnie.
Nagle zażądali płacenia połowy czynszu i opłacania mediów. Miało nie być tego więcej niż 750 zł miesięcznie. Okazało sie, że całkowity koszt stancji to suma rzędu 900 zł miesięcznie plus darmowa praca dla nich jako dozorca obiektu do ich dyspozycji o różnych porach dnia i nocy po wiele godzin.

Po prostu absolutne gówno, a nie pomoc czy uczciwa wymiana.

4 komentarze:

  1. I co teraz będzie? Będziesz wracała na wieś? Napisz na grupie dla studentów lub jakiejś olsztyńskiej lub że potrzebujesz wygodnej stancji z ładnymi komnatami. Na pewno ktoś się odezwie i co pomoże.

    OdpowiedzUsuń
  2. A nie możesz jak najszybciej opuścić tej stancji? Masz niedużo rzeczy to jaki problem by przerzucić to w nowe miejsce? Są też firmy przeprowadzkowe co pomagają w takich przeprowadzkach. Pokaż fucka dla Leońcia i jego myszy 🖕

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam dużo rzeczy. Mieszkam bardzo wysoko. Nie ma windy. Daleko do przystanku, około kilometra. Wyprowadzka z tej rudery to koszmar.

      Usuń
  3. Indianko rozumiem twój źal i rozgoryczenie pamiętaj że co zażyczysz dla Leońcia i jego kobiety to przyjdzie do nich Mam nadzieję że mimo wszystko im wybaczysz i nie będziesz im źle życzyć. Kiedyś na pewno będą za to osądzeni.

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!