niedziela, 11 października 2020

Wymyślanie chorób niewygodnym osobom

Psychiatrzy z Węgorzewa mają tendencję do wymyślania zaburzeń i chorób psychicznych u osób, które są dla lokalnej kliki w jakiś sposób niewygodne. Wcześniej to było mataczone w ten sposób że psychiatrzy z Węgorzewa twierdzili, że jestem zdrowa psychicznie, ale mam jakieś tam zaburzenia - takie zaburzenia które sprawiły, że sędzia uzyskała podkładkę i nie brała pod uwagę moich zeznań. Czyli po prostu tworzą mi historię jakichś zaburzeń, żeby podważyć moją wiarygodność i po to byłam wysyłana na te badania psychiatryczne - tak było do tej pory. Teraz gdy wchodzi w grę przejęcie mojego majątku wymyślają mi chorobę psychiczną, bo choroba psychiczna to jest podstawa żeby odebrać zwierzęta dożywotnio mieć w zakładzie psychiatrycznym i przejąć moje gospodarstwo. Moim zdaniem to, że psychiatrzy mogą osobę normalną doprowadzić do całkowitej ruiny i zdrowia i majątku to jest niebywałe kurestwo, że to chujowe państwo na coś takiego pozwala, że ten skurwiały rząd i sejm doprowadziły do takiej sytuacji, że przy pomocy psychiatrów niszczy się ludziom życie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!