niedziela, 11 października 2020

Ponure postacie

Urzędnicy, funkcjonariusze i lekarze psychiatrzy na których jestem skazana na Mazurach, to ponure postacie. Wyłażą ze skóry, żeby mi zaszkodzić i zatruć życie.

Z pełnym poczuciem bezkarności przekraczają swoje uprawnienia i nadużywają swoich stanowisk by mi szkodzić.

Boję się myśleć ile osób mogli skrzywdzić, jeżeli tak zawzięli się na mnie - osobę całkowicie normalną i prawidłową.

Ja jako osoba świadoma potrafię się bronić i jakoś się bronię, natomiast znacznie mają gorzej osoby, które mają jakieś faktyczne mankamenty typu uzależnienia i tym podobne.

Martwię się o tę kobietę, której dziecko zamordowano. Ona chyba siedzi za cudzą zbrodnię. Jej adwokatem też był Ramotowski. Wytknęłam mu to podczas procesu, to się głupkowato śmiał, kryjąc zażenowanie. Ja nie widzę w tym nic śmiesznego, że niewinna kobieta siedzi w pudle.

Jak można było zamknąć w więzieniu kobietę, matkę zamordowanego dziecka, jeśli na miejscu zbrodni znaleziono nasienie męskie?

Gdybym ja była adwokatem tej kobiety nie dopuściłabym do tego, żeby została ona zamknięta w pudle.

Tutaj na Mazurach życie ludzkie dla lokalnych klik nie ma żadnego znaczenia.

Podejrzewam, że kobietę zamknięto, bo mordercą jej dziecka jest policjant z Suwałk. Policyjne kliki są tutaj bardzo mocne.

Izabella INDIANKA Redlarska

1 komentarz:

  1. Dlaczego nie zgłosisz tego do Prokuratury? Obywatelski obowiązek, a tak, to jakbyś była wspolwinną.

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!