piątek, 16 października 2020

Decyzja o odbiorze koni nie jest prawomocna

Decyzja o odbiorze koni nie jest prawomocna, ponieważ się odwołałam 14 października 2020 od decyzji wójta, która do mnie przyszła pierwszego października 2020.

Wójt nadal nie wykonał zaleceń Samorządowego Kolegium Odwoławczego i nie przeprowadził rzetelnej procedury administracyjnej, rzetelnie wyjaśniającej sprawę.

Wójt nie wykonał tych zaleceń i wydał ponownie decyzję odbierającą mi konie na podstawie oszczerstw fundacji Molosy Adopcje oraz podstawionych przez nią świadków.

Wójt w pouczeniu do decyzji napisał, że mam się odwołać ponownie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w terminie 14 dni i tam się odwołałam w tym terminie.

Trochę mnie to zdziwiło, bo wydawało mi się, że tym razem odwołanie powinnam pisać do Sądu Administracyjnego w Olsztynie, ale nie ma takiej informacji w pouczeniu.

Nie znam prawa administracyjnego i nie znam zmian w tym prawie zachodzących, więc kieruję się tym, co jest napisane w pouczeniu.

Rzecznik Praw Hodowcy
Izabella Redlarska

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!