sobota, 10 października 2020

Drewutnia się zawaliła

Drewutnia się zawaliła, nie stajnia. Stajnia stoi jak stała, a zawalił się dach drewutni. Teraz mam budynek niższy o jedno piętro 😁 Co ciekawe, mury stoją stabilnie i nie zanosi się na to by się miały przewrócić. Ogromny ciężar jaki stanowił dach - znikł i teraz już nic na łeb nie może spaść i dach nie napiera na mury. Parter drewutni można przystosować na wiatę dla zwierząt. Obecnie mam tu skład drewna. Szary budynek się zawalił, ale nie cały tylko dach. Mury trzymają się. Gdyby się ten dach nie zawalił to mury by wyparło. Plus tego, że się dach zawalił to jest to, że dzięki temu mury wytrzymają i się nie przewrócą. Teraz zbieram dachówki z dachu i ściągam wszystko co na nim jest i rozbieram resztki dachu. Większość belek i krokwi jest w bardzo dobrym stanie do ponownego wykorzystania. Indianka

17 komentarzy:

  1. Czyli zawalil sie ten budynek w najgorszym stanie? Ten z takiego ładnego szarego kamienia?

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak. Szary budynek się zawalił, ale nie cały tylko dach. Mury trzymają się.
    Gdyby się ten dach nie zawalił to mury by wyparło. Plus tego, że się dach zawalił to jest to, że dzięki temu mury wytrzymają i się nie przewrócą.

    Teraz zbieram dachówki z dachu i ściągam wszystko co na nim jest i rozbieram resztki dachu. Większość belek i krokwi jest w bardzo dobrym stanie do ponownego wykorzystania.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kamień i stare drewno z tego budynku ma ogromna wartość .Chętnie kupią ludzie . Jesteś osobą zamożną i nawet o tym nie wiesz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam na Allegro lampy zrobione ze starej belki za 400 zł i za 1000 zł. Te za 400 zł nawet ludzie kupują.

      Usuń
  4. Jakąś wartość ma, ale z bogactwem nie ma co przesadzać. Parę tysi góra przy sprzyjających wiatrach.

    OdpowiedzUsuń
  5. dachówka też trochę warta jeżeli to karpiówka, bo ludzie sobie robią z niej rabaty w ogrodach. Ale to wszystko to nie są żadne wielkie pieniądze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dachówkę to ja sobie jeszcze wykorzystam na dach w innym miejscu, a te dachówki co mi się potłukły to pójdą na rabaty.

      Usuń
  6. Obecnie mam tylko jednego koziołka, którego kupiłam na wiosnę.
    Wyrósł na wielkiego, grubego kozła. Capi. Nudzi mu się samemu na łące.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam go dla moich panienek, które wójt zagarnął. Sądziłam, że do mnie wrócą na wiosnę.

      Usuń
  7. Myślę, że część potłuczonych dachówek to ja sobie wykorzystam jako podkład do malowania. Także takie duże szerokie cienkie deski będą idealne na IKONY.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kto będzie malowal obrazki i ikony?

    OdpowiedzUsuń
  9. Gdzie można zobaczyć twoje dzieła.

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!