poniedziałek, 2 marca 2020

Socjalizm to oszustwo


Socjalizm to oszustwo udające troskę o obywateli, a realnie chodzi o to, by cała masa zniewolonych ludzi utrzymywała garstkę pasożytów i nierobów.

Socjalizm systemowo okrada ludzi z owoców ich pracy i wypracowane dobra oddaje garstce pasożytów i nierobów.

Przeciętny Polak zamiast korzystać z owoców swojej pracy musi klepać biedę ograbiany z większości swojego dobra.

Takim klasycznym przykładem jak socjalizm okrada ludzi jest działalność fundacji, tak zwanych prozwierzęcych, które okradają rolników oraz innych hodowców i właścicieli zwierząt z ich własności, po to, żeby z niej korzystać dla własnych egoistycznych celów.

Ja jestem ofiarą bezwzględnej tyranii socjalizmu, gdzie po 18 latach ciężkiej pracy hodowlanej zostałam okradziona z dorobku mojego życia.

Po 18 latach ciężkiej i ofiarnej pracy podczas której wypracowała i wyhodowałam sobie piękne stada zwierząt gospodarskich, przyjechała banda złodziei namaszczonych ustawowo przez socjalistyczny PiS i ukradła moje piękne wypracowane dobro, po to by je zmarnować i na nim zarabiać krocie - oczywiście moim kosztem, bo takie bezprawie zostało sejmowo skonstruowane przez PiS na polecenie złodziejskiego lobby.

Ustawa o ochronie zwierząt w obecnej formie łamie prawa człowieka, krzywdzi zarówno człowieka, jak i jego zwierzęta.

Ta ustawa daje szumowinom społecznym możliwość zalegalizowanej grabieży cudzego inwentarza, oraz przejęcia cudzej ziemi i domu na podstawie sztucznie generowanych, zawyżanych, nieracjonalnych kosztów fabrykowanych przez fundacje pro zwierzęce i jednostki z nimi kolaborujące.

4 komentarze:

  1. Wybierałam się, ale dostałam pismo z terminem na 8 kwietnia i myślałam, że ta dzisiaj sprawa spadła z wokandy i nie pojechałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam dwa terminy zapisane.
    Myślałam, że ten dzisiejszy jest nieaktualny, skoro dostałam nowy termin. Odkryłam dwa terminy w weekend i nie było jak sprawdzić który aktualny. Rano rozmawiałam z automatem sądowym i on podał termin na 8 kwietnia 2020.

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!