wtorek, 31 marca 2020

Apel w obronie raju dla zwierząt



Kochani, boimy się. Długo zwlekaliśmy z tą informacją. Ale musimy to ogłosić nim będzie za późno.
Po 18 latach działalności Rancho Romantica Rebelle - Raj dla zwierząt stanął na krawędzi. Nie wiemy, gdzie będziemy jutro. Niemniej dziś nasza dalsza działalność stoi pod znakiem zapytania, choć działamy do końca i planowo i jak zawsze karmimy zwierzęta, które są pod naszą opieką. 
Dramat, jaki rozgrywa się teraz na świecie, dosięgnął także zwierząt zrabowanych przez bandycką fundację Molosy Adopcje, bo one są w 100% zależne od ludzi, którzy postanowili na nich dobrze zarobić i zrobią wszystko by dopiąć celu - chodźby po trupach. Tych trupów do tej pory mają na sumieniu kilkadziesiąt. A te zwierzęta, które jeszcze żyją - bez nas - zwyczajnie czeka je śmierć. I nasz upór, najszczersze chęci – na nic tu się zdadzą. Klika jest pazerna i pełna zatwardziałej  nienawiści. Potrzebna jest wasza pomoc w zwalczeniu zorganizowanej grupy przestępczej i odzyskaniu zwierząt.  Kochani, zróbcie coś. Pomóżcie odzyskać bestialsko zrabowane zwierzęta!

Ja próbowałam znaleźć adwokata, który by pomógł odzyskać zrabowane zwierzęta - te, które przeżyły grabież. Niestety, nikt nie chce bronić zaatakowanego hodowcy i jego zwierząt. Muszę sama bronić siebie, moich zwierząt, które są dla mnie moim całym światem, który zniszczyła bardzo zła, nikczemna kobieta udająca ratownika zwierząt. Są potrzebne środki na zakup niezbędnych, profesjonalnych kodeksów prawniczych.

Obecnie klika Kozłowskiej, jej klakierki, m.innymi Daria Szczęsna, właścicielka i trenerka z SKJ Syców, szczują na mnie i na moje psy policję i bandycką fundację Molosy Adopcje.

Moje pieski mieszkają ze mną, są pod moją opieką, ale złodziejska szajka planuje kolejny napad pod pretekstem "ratowania psów". Najpierw szajka napuściła inspektora budowlanego na moje gospodarstwo, a następnie wymusiła na nim wydanie zakazu użytkowania budynków.

Choć dwa budynki są w dobrym stanie, ale manipulantka Kozłowska sfociła ten zrujnowany trzeci i epatuje jego zdjęciami cały internet. Do niego zapędziła spłoszone owce, na jego tle fotografowała moje konie, gdy je kradła.

Moje dwa pieski cudem uratowane z komercyjnej psiarni, gdzie spędziły dwa smutne lata uwięzione w klatce, potrzebują bud psich i legowisk. Potrzebne są środki na zakup owych bud i legowisk.

Znalazłam odpowiednie psie legowiska i domki w ofertach na internecie. Można zamówić gotowe budy i są one dostarczane na adres. Postanowiłam urządzić zbiórkę na opłacenie zakupu tych legowisk i bud. Niebawem podam nr konta, gdzie będzie można wpłacać datki na ten cel.

Apeluję o pomoc w zabezpieczeniu moich piesków przed kolejną napaścią bezkarnej kryminalistki rabującej cudze zwierzęta dla celów stricte zarobkowych i nękających.

Suczki na prawdę nie chcą wrócić do śmierdzącej, ciasnej klatki, w której męczyły się dwa lata. Tutaj mają 11 hektarów przestronnych pastwisk do biegania i swoją ukochaną panią. Każda, nawet drobna wpłata będzie mile widziana, bo przybliży nas do wygodnych legowisk i psich budek oraz odsunie zagrożenie bezwzględnego ataku wyrachowanej Elżbiety Kozłowskiej. 
Indianka

12 komentarzy:

  1. Jakiej pomocy oczekujesz, finansowej czy innej, napisz dokładnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie bardzo rozumiem znaczenia tego apelu.Jakich dzialan oczekujesz?

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny wpis na prima aprilis Indianeczko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dlaczego adwokaci nie chcą Ciebie bronić, czy uzasadniają odmowę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale przecież masz budy sprzed czasu kiedy zostały odebrane. Poza tym koszt budy jest niczym w stosunku do kosztu żywienia więc powinnaś być na to gotowa. Powiedz dlaczego nie jesteś. Przekonaj ludzi a wpłaca. Sama wpłacę jak przekonasz mnie dlaczego powinnam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie mam bud, to co robiłam wcześniej było krytykowane przez kozłowską więc rozebrałam, bo pisała że się tą budą znęcam nad psem, a buda była bardzo solidna, ciepła i wygodna, 1000 razy lepsza od tego syfu który ma wąsewicz wolontariusz Kozłowskiej, który psy trzyma w beczkach i w dziurach. W związku z kolejnymi szykanami na internecie postanowiłam, że kupię psom profesjonalne budy w internecie z dostawą na podwórko.

      Usuń
  6. Zrob zarzutkę na portalu pomocowym z opisem.Niech to wygląda porządnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Z tego co się dowiedziałam, to za kilka dni wróci do Ciebie większość zwierząt, a na pewno konie, gorzej z kozami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo tęsknię za moimi zwierzętami, zwłaszcza za końmi,a one za mną... Byłoby wspaniale gdyby wróciły do domu już teraz zwłaszcza że mam dla nich jeszcze paszę.

      Usuń
  8. Poza zakupem bud i legowisk wchodzi w grę ich własnoręczne wykonanie z własnego materiału. Ja niestety nie mam odpowiednich desek.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nie mam desek więc wcześniej zrobiłam budy dla psów z własnoręcznie ociosanych kłód drzewa, ale było to przyczyną Wielkiego Hejtu ze strony Kozłowskiej więc wolę nie ryzykować i zakupić gotową budę zrobioną przez cudze ręce.

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!