wtorek, 17 marca 2020

Zorganizowana grupa przestępcza stanowi dla mnie śmiertelne zagrożenie

Prokuratura Krajowa
ABW
NIK


Wniosek dowodowy z 2 października 2018

W dniu 2 października 2018 roku na moje gospodarstwo przybył Pan weterynarz Jerzy Słowik z Kowal Oleckich. Przybył by zaszczepić psa Niemki, gdyż ja w tym czasie żadnych psów nie miałam.

Korzystając z okazji wizyty weterynarza, prosiłam go, by zbadał i odrobaczył moje owce, kozy i konie. Pan weterynarz odmówił. Odmówił pod wpływem PIW Olecko, który mu zabronił świadczenia usług weterynaryjnych dla moich zwierząt na mojej farmie.

Jednak takie usługi świadczy dla moich zwierząt bez mojego udziału, zrabowanych z mojej farmy i przetrzymywanych od dwóch lat na farmie wójta Krzysztofa Locmana. Zwierząt, do których ja, właścicielka, nie mam dostępu.

Lokalna klika na uszach staje, by sfabrykować przeciwko mnie fałszywą dokumentację mającą na celu wsadzenie do więzienia niewinnej hodowczyni i przejęcie jej gospodarstwa.

Zwierzęta już zostały przejęte. Prokuratura fałszywie mnie oskarżyła i zajęła hipotekę mojego gospodarstwa.

Sprawy moich zwierząt prowadzi w ten sposób, by wsadzić mnie do więzienia za recydywę.

Wytoczyła mi 3 sprawy karne: dwie za rzekome znęcanie się nad zwierzętami i jedną za obrazę bandytów, którzy mnie okradli.

Będąc osobą niewinną, grozi mi 12 lat więzienia i licytacja mojego gospodarstwa.
Tym bandytom na stołkach, to nie wystarczy.

Jednocześnie wytoczyli mi sprawę w sądzie rodzinnym o pozbawienie wolności poprzez umieszczenie w zakładzie psychiatrycznym wbrew mojej woli i wbrew woli mojej rodziny.

Niszczą mnie wszelkimi dostępnymi sposobami naginając na maksa prawo i procedury. Posługują się fałszywymi zeznaniami, fałszywą dokumentacją, fałszywymi oskarżeniami. To jest zorganizowana grupa przestępcza, która działa legalnie w państwie PiS.

Domagam się likwidacji zorganizowanej grupy przestępczej, która napadła na mnie na moim gospodarstwie kilkakrotnie i okradła mnie oraz wszczęła przeciwko mnie kilka spraw na podstawie fałszywych oskarżeń.

Izabella INDIANKA Redlarska

3 komentarze:

  1. Zawsze piszesz, że fałszują dokumentacje i dowody. Jako osoba z zewnątrz nie wiem, która strona ma jakie dowody. Dowody to dowody. Zamiast takiego posta wolałabym zobaczyć Twoje dowody (dokumentacje, w tym weterynaryjną; zdjęcia paszportów po odrobaczeniu i szczepieniu; dowody zakupu pasz i ich składowanie). Nie przeglądałam wstecz bloga, bo jest tego za dużo. Na tą chwilę bardziej ufam temu co sąd dopuścił, niż wpisom, które nie pokazują żadnych konkretów i są tylko zarzucaniem "ich dowody be, mam lepsze".

    OdpowiedzUsuń
  2. Wystarczy przewinać mojego bloga wstecz i są wszędzie dowody fotograficzne i tekstowe na temat prawdziwego stanu gospodarstwa i zwierząt.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kozłowska to co robi to oprócz tego, że kłamie, manipuluje, świadczy nieprawdę, składa fałszywe zeznania, fałszywie mnie oskarża - to oprócz tego wyciąga z mojego bloga zdjęcia stare z różnych epok i dopisuje do nich swój gówniany scenariusz oczywiście pełen oszczerstw.

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!