wtorek, 3 marca 2020

Moi mili sympatycy!

Moi mili,

Zwracam się tutaj w tym momencie zarówno do moich miłych sympatyków, jak i wyjątkowo złowrogich mi debili, bo i tacy  czytają mojego bloga.

Przemyślałam sobie sugestie i gorzkie żale moich czytelników i postanowiłam wspaniałomyślnie wziąć je pod uwagę. 😁

Na moim niniejszym flagowym blogu będę od dzisiaj starała się zamieszczać mniej postów politycznych i sensacyjnych, a więcej do was mówić i przemawiać do waszej wyobraźni i rozsądku.

Udostępniane przeze mnie posty polityczne i sensacyjne będę publikować na równoległych blogach patriotycznym i rolniczym, albowiem w ten sposób buduję sobie swoją bibliotekę wiedzy, którą chłonę na co dzień.

Forma w postaci przekazów filmowych z portalu YouTube jest dla mnie bardzo wygodna, ponieważ mogę sobie postawić komóreczkę na stole i zająć się sprzątaniem w kuchni.

Zmywając naczynia i piorąc skarpetki, jednocześnie nasiąkam wiedzą o naszych złożach miedzi i źródłach geotermalnych, o naszej wspaniałej słowianskiej historii, o pełzającym złowrogo w naszym kierunku New World Order czyli paskudnej globalizacji, gdzie jednostka jest śmieciem bez głosu i znaczenia, o masonerii i jej planach oraz próbach przejęcia władzy nad ludzkością.

Uwielbiam sobie słuchać wykładów Pani doktor Ewy Kurek, Pana doktora Krajskiego, pana Kozłowskiego, pana Tytko i wielu, wielu innych. Jestem tym zacnym ludziom wdzięczna za wiedzę, którą się ze mną dzielą poprzez internet.

Każdy wysłuchany przeze mnie wykład zostawia we mnie ślad, a także wzbudza we mnie daleko idące przemyślenia, syntezy i wnioski.

Jestem osobą na wskroś naturalną, szczerą i kochającą Naturę i moją Ojczyznę.
Pragnę te wartości popularyzować wśród społeczeństwa, które często jest zagubione.

My Polacy, musimy zadbać o zdrową naturalną żywność i zdrowy styl życia, wyeliminować zachodnią żywność chemizowaną, genetycznie modyfikowaną, zakazać sprowadzania i stosowania w polskim rolnictwie glifosatu i innych trucizn, bo to wszystko wnika do żywności i zatruwa nasze organizmy, stąd taka ogromna zachorowalność na raka, poronienia, wady genetyczne dzieci. Jesteśmy po prostu truci. 😥

Co prawda nie jestem ani w rządzie, ani w żadnej partii i nie mam możliwości bezpośredniego wpływania na polityków i ich decyzje dotyczące narodu, ale mogę sprawić, że społeczeństwo stanie się bardziej świadome i bardziej wymagające wobec polityków i wcześniej czy później wymusi na nich zmiany na dobre - zmiany, które poprawią jakość życia Polaków, które zabezpieczą nasze zdrowie i nasze rodziny.

Przesłanie kieruję głównie do polskich katolików, do polskiej młodzieży patriotycznej, bo uważam, że lewica i młodzieżówka lewicowa to pokolenie stracone, to ludzie kultywujący zło i szkoda na nich mojej energii i czasu, ale jeśli dzięki moim postom chociaż troszeczkę poprawi im się światopogląd, trochę bardziej realnie, rozsądnie i przyjaźniej spojrzą na drugiego człowieka - to dobrze się stanie.

Mam też zamiar edukować polityków prawicy, a także lewicy, aby przynajmniej przemyśleli swoje decyzje zanim zagłosują na cokolwiek, albo przeciwko czemuś.

Zwłaszcza politycy lewicy są ciężkim przypadkiem, albowiem będzie ich trudno wyrwać z takiej dziwnej bańki oderwania od rzeczywistości i humanitaryzmu, bo oni wierzą w przemoc, że wszystko ludziom musi być robione na siłę i wbrew ich woli.

Będę tą Gerdą, co wyciąga szkło zimnej obojętności z oka Kaja.

Indianka


5 komentarzy:

  1. Podoba mi się przytoczenie porównania z baśni Andersena.
    Ciekawe masz życie, choć trudne.Lubię czytać Twoje posty, nie ze wszystkim się zgadzam, ale przecież nie muszę. Szanuję Cię za niezłomnosć i odwagę.
    A wiosną na ranczu niech się wszystko pięknie rozwija i kwitnie!
    Pozdrawiam słonecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Livio! ❤️
    Serdeczne i słoneczne pozdrowienia z Mazur🌷

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudownie Indianko! Wspaniała wiadomość! Juz miałam rezygnować z czytania bloga, zostawilam ostatni komentarz(licze ze on również wpłynął na twoja decyzje) a tu taka niespodzianka

    OdpowiedzUsuń
  4. Kazania to w kościele. Odpuść sobie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Polska jest Kościołem. Jak Ci się nie podoba, to wyjedź do Izraela, gdzie twoje miejsce.

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!