niedziela, 12 stycznia 2020

Stalkerzy prześladujący mnie od 8 lat


Oto para zawistnych i nienawistnych psychopatów, którzy od 8 lat prowadzą przeciwko mnie nienawistny internetowy hejt, masywną i zorganizowaną mowę nienawiści i jadu. Poznajcie twórców i redaktorów hejterskiego profilu Rancho Romantica de syf:

Andrzej Bernard Sobolewski (Rad Mazurski), Anna Monika Sobolewska. Z tymi oszustami kolaboruje złodziejka Elżbieta Kozłowska z fundacji Molosy Adopcje.

Link do profila patusa:
https://www.facebook.com/bernard.sobolewski


Sobolewska to żona pajaca, Bernarda Sobolewskiego, który tutaj wiele lat temu wstecz, jakieś 10 lat temu przyjechał wlisić się na moje Ranczo i się zagnieździć na stałe, a ja go pogoniłam. Psychopatyczna patuska mści się za to, że on ją zostawił i do mnie przyjechał. Mści się 8 lat. Ona ma totalnie zrypany mózg. Jak można się mścić 8 lat za to że jej facet ją zostawił dla kobiety która go nie chciała? To że on do niej wrócił to jest moja zasługa. Ona powinna się cieszyć że ja go pogoniłam i być mi wdzięczna, bo dzięki mnie ma faceta w domu. 

Link do jej profilu na Facebooku:

10 komentarzy:

  1. No to masz ich na widelcu. Nic tylko pozywać i ogolić do ostatniego grosza.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak najbardziej. Za 8 lat znęcania się nade mną.

    OdpowiedzUsuń
  3. Sobolewscy odpowiedzą za 8 lat znęcania się nade mną psychicznie i fizycznie bo nie tylko psychicznie mnie dręczą ale i doprowadzili do fizycznych napaści na moje gospodarstwo i złupienia go doszczętnie ze wszystkiego co sobie wypracowałam długą, wieloletnią i ciężką pracą.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziś pozew przeciwko Sobolewskim za ogrom krzywd, które mi wyrządzili przez te 8 lat.

    OdpowiedzUsuń
  5. Używanie Twojego wizerunku. Zgroza. Mam nadzieję że porobiłaś screeny. A jak nie to informatyk policyjny znajdzie wszystko. W necie nic nie ginie. Pamiętaj!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak polska policja nie da rady, to zwróć się do FBI.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kozlowska lubi takich ludzi bo sama ma cos z glowa :) przyjazni sie dopoki moze cos zyskac a jak zyska pokazuje swoje prawdziwe oblicze 😉 ciekawe kiedy Andrzej sie na niej przejedzie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A czemu to niby Andrzej miał by się przejechać na Kozłowskiej ?

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak jak kazdy kto jej "pomagal" :)

    OdpowiedzUsuń
  10. A w czym to niby jej Andrzej pomagał ?

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!