sobota, 18 stycznia 2020

Lewicowe media wspierają terror przeciwko rolnikom

Lewicowe media wspierają terror przeciwko rolnikom


Otóż ekoterroryści posługują się różnymi metodami i narzędziami celem wyrwania cudzej własności. Nie cofają się przed perfidnym, bezczelnym oszczerstwem, manipulacją i grubym kłamstwem. Osoby biorące udział w kradzieży mojego mienia kłamią z premedytacją na temat moich zwierząt, na temat mnie i mojego gospodarstwa.

Na internecie zamieszczają zmanipulowane, sfałszowane, podłożone zdjęcia między innymi to zdjęcie, które jest tutaj widoczne poniżej, to nie jest zdjęcie mojego konia, ani nie jest to zdjęcie z mojego gospodarstwa. Nie wierzcie fundacjom prozwierzęcym i ich klakierom, bo to są najbardziej zakłamane, najbardziej obłudne kreatury na świecie.

 Ja i moje zwierzęta żyliśmy sobie szczęśliwie, dopóki nie zostaliśmy bestialsko napadnięci i brutalnie skrzywdzeni przez bandycką fundację Molosy Adopcje, na czele której stoi oszustka i krętaczka Elżbieta Kozłowska. Ona żyje z kradzieży cudzego mienia, więc nigdy nie przyzna, że zrabowane zwierzęta były zadbane i dobrze traktowane przez obrabowanego przez Kozłowską właściciela.

Ten hejt, który ona organizuje przeciwko hodowcy, a także wójtowi, który niepotrzebnie przetrzymywał zrabowane z gospodarstwa zadbane psy przez półtora roku w schronisku w Bystrym, oraz nadal przetrzymuje moje owce i kozy oraz pięknego, rasowego psa, ma na celu zastraszenie wójta i hodowcy, a także wywarcie presji na wójta i sądzie, aby nie zwrócili bezprawnie zrabowanych zwierząt, a także by wójt zapłacił Kozłowskiej 35.000 zł za bezprawne więzienie uprowadzonych przez Kozłowską moich najpiękniejszych na Mazurach, rasowych, szlachetnych koni mojej hodowli.

Kolejnym powodem posługiwania się lewicowymi, kłamliwymi i manipulującymi mediami, takimi jak POLSAT czy Super Express, jest chęć naciągaczki Elżbiety Kozłowskiej napełnienia jej konta wpłatami oszukanych darczyńców, albowiem ta oszustka i naciągaczka żyje z finansowych darowizn wpłacanych na zbiórkach internetowych -
wpłacanych pod tyle fałszywymi co dramatycznymi opisami rzekomej gehenny zwierząt na moim Rancho.

Prawda jest taka, że Rancho jest rajem dla zwierząt, które tu żyły szczęśliwie, zanim okrutny i bezwzględny potwór z fundacji Molosy Adopcje brutalnie wtargnął na Rancho by urządzić bezbronnej hodowczyni piekło na ziemi, a jej zwierzętom gehennę.

W wyniku bestialskiej interwencji Elżbiety Kozłowskiej w moje ongiś szczęśliwe gospodarstwo i hodowle, śmierć poniosło 75 zwierząt (owiec, kóz, koni, kur) oraz niepoliczone jagnięta i koźlęta i są na to twarde dowody.

Bilans zysków i strat jest taki, że w wyniku interwencji Kozłowskiej w moje hodowle, śmierć poniosło 75 zwierząt, a Kozłowska zarobiła na tym 65.000 złotych i żąda od darczyńców i wójta więcej. Nienażarta, bezwzględna hiena nie spocznie dopóki nie doprowadzi swojej ofiary do samobójstwa.

https://interwencja.polsatnews.pl/reportaz/2020-01-17/zwierzeta-padaly-z-glodu-ranczo-grozy-na-mazurach/?fbclid=IwAR0o5DqSNBVpgSAi-zDJEbLrRszXLn7SJpjcNMvsuoggqKwZWklLJQSozrs

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!