niedziela, 12 stycznia 2020

Stalkerka, która mnie nęka 8 lat


Oto screen profilu Anny Moniki Sobolewskiej, przestępczyni, która założyła oszczerczy profil na Facebooku i która mnie szkaluje i prześladuje od co najmniej 8 lat.

Link do jej profilu na Facebooku:
https://www.facebook.com/anna.sobol.58

To ona jest autorką strony o nazwie Rancho Romantica de syf oraz strony Kosmodrom Romantica Permaculture Ecovillage, które podszywają się pod moje gospodarstwo i strony, oraz które służą do wyszydzania, nękania, oczerniania oraz prześladowania mnie i mojego gospodarstwa.

Na revolta jątrzy jako "Monia Monia".

Izabella INDIANKA Redlarska

10 komentarzy:

  1. Ta z TVN? Anna Sobolewska (@ansobolewska). dziennikarka w @SUPERWIZJER_TVN kontakt: anna_sobolewska@tvn.pl.

    OdpowiedzUsuń
  2. TVN też się przypierdolił? A co z tym fagasem z Polsatu, usadziłas typa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iza, podpuszczają Cię z tą z tvn, tamta nie ma tak opuchniętej twarzy :)

      Usuń
  3. No czytam na grupie o jakimś filmie Uwaga i te zdjęcia mają, czy to robota Sobolewskiej z Superwizjera, zgadzałoby się to, gdzie ten film można obejrzeć?

    OdpowiedzUsuń
  4. Sobolewska to żona pajaca, Bernarda Sobolewskiego, który tutaj wiele lat temu wstecz, jakieś 10 lat temu przyjechał wlisić się na moje Ranczo i się zagnieździć na stałe, a ja go pogoniłam. Psychopatyczna patuska mści się za to, że on ją zostawił i do mnie przyjechał. Mści się 8 lat. Ona ma totalnie zrypany mózg. Jak można się mścić 8 lat za to że jej facet ją zostawił dla kobiety która go nie chciała? To że on do niej wrócił to jest moja zasługa. Ona powinna się cieszyć że ja go pogoniłam i być mi wdzięczna, bo dzięki mnie ma faceta w domu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe kiedy zaczna tobie grozic za udostepnianie ich zdjec imion itp :) ale oni moga gnoic czlowieka, hejtowac i nabijac sie z jego wygladu i dodawac fotki twoje gdzie jestes skąpo ubrana :) karma do nich wroci.

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!