piątek, 8 lutego 2019

Poznajcie Grzegorza Brauna kandydata na prezydenta Gdańska

Postanowiłam pomóc w słusznej sprawie. Mianowicie chcę by mój kraj był krajem przede wszystkim przyjaznym dla Polaków, by Polacy tutaj w naszej Polsce żyli bezpiecznie, by byli szanowani, mieli godne warunki życia i rozwoju.

By urzędnicy nie zabierali bezkarnie Polakom dzieci, zwierząt, majątku.
Byśmy nie byli we własnym kraju pomiatani i niszczeni tak jak ja jestem prześladowana, terroryzowana i niszczona.

By tak się stało polscy patrioci muszą przejąć władzę w Polsce.
Zaczynamy od Gdańska. Wolnościowo-patriotyczna Koalicja ProPolska wystawiła w Gdańsku swojego kandydata na prezydenta miasta. Jest nim katolik i reżyser Grzegorz Braun. Poznajcie zacnego Grzegorza Brauna, kandydata na prezydenta Gdańska. Poniżej wypowiedź Grzegorza Brauna, jednego z liderów Koalicji ProPolskiej:

Dzieci gdańskie trzeba ratować przed projektami seksualizacji i sodomizacji życia publicznego oraz genderyzacji - powiedział w czwartek Grzegorz Braun, kandydat na prezydenta Gdańska.
Na zwołanej w czwartek konferencji prasowej reżyserGrzegorz Braun stwierdził, że prawa rodzicielskie "nie mogą być gwałcone przez władzę miejską". - Żadnego tęczowego Gdańska , żadnego wolnego miasta Gdańska - konceptu, którym brzydko bawią się gdańskie elity postpeerelowskie w ostatnich latach - podkreślił. Jego zdaniem, "dzieci gdańskie trzeba ratować przed projektami seksualizacji, sodomizacji życia publicznego, genderyzacji, wprowadzonej do szkoł pod oszukańczym hasłem równości" - podaje PAP.

"Donosił sowieckiej bezpiece"

Jak powiedział Braun, Gdańsk to "znane żerowisko mafii, służb i lóż", w które "uwikłani są przedstawiciele elity gdańskiej". Podkreślił, że tylko on, ktoś spoza tego układu, może "dokonać jego demontażu".
- Przykładem obłędu i hańby jest fakt, iż port lotniczy w tym mieście dalej nosi imię człowieka, który za pieniądze donosił sowieckiej bezpiece na własnych kolegów - stwierdził.
Przedstawiciele komitetu wyborczego Grzegorza Brauna poinformowali na konferencji, że z przekazanych ponad 5,7 tys. podpisów pozytywnie zweryfikowanych zostało prawie 5,4 tys. Do rejestracji potrzeba 3 tys. podpisów.
Pozytywną weryfikację przeszły także podpisy zebrane przez komitet "Wszystko dla Gdańska ", z którego startuje Aleksandra Dulkiewicz oraz KWW "odpowiedzialni-Gdańsk", który wystawia działacza katolickiego, Marka Skibę.
Przedterminowe wybory na prezydenta Gdańska odbędą się w niedzielę 3 marca. Jest to związane z wygaśnięciem mandatu prezydenta Gdańska Pawła Adamowicza, który zmarł 14 stycznia, po tym jak został zaatakowany nożem przez 27-letniego Stefana W. podczas finału WOŚP .
Źródło: PAP

Ja jestem jedna, ale jestem tak zdesperowana, tak wściekła, że zrobili mi taką wielką krzywdę, że urzędnicy poniżyli mnie, okradli mnie, zamordowali moje zwierzęta i żaden pierdolony organ państwa mi nie pomógł, że zrobię wszystko aby wybory wygrali nowi ludzie, którzy zmienią coś w tym kraju, którzy sprawią, że państwo będzie uczciwe i będzie traktowało uczciwie swoich obywateli, nie będzie nas krzywdziło.

Braun zapowiedział audyt w Gdańsku, gdy wygra i układ się posrał, że im się do dupy dobierze, dlatego komisarze wyborczy kombinują z rejestracją.

9 komentarzy:

  1. Naprawde pomoc? Pieprz polityke. Nic nikomu nie pomoga. Nakradna sie, nawsadzaja na stanowiska swoich i po 4 latach kolejni zlodzieje przyjda. Nie ludz sie ze ktorekolwiek ugrupowanie pomoze ci, wykorzystaja twojego bloga na swoja propagande, ty potracisz co wrazliwszych moherów.
    Zajmij sie ogrodkiem, zwierzetami kobito. Chcesz jakies nasiona?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Każdy kradnie" - stereotyp stworzony przez propagandę. W jakim celu, wystarczy chwilę pomyśleć.

      Usuń
    2. Takie rządy jacy ludzie rządzą.
      Polskie elity zostały wymordowane podczas II wojny światowej i po II wojnie światowej. Nowe dopiero się wytwarzają teraz i są odcinane od decydowania o sobie i o państwie. Niemniej jednak widzę że mamy już odrodzone polskie elity i ludzi o mocnym kręgosłupie moralnym. Do tych zacnych elit zaliczam pana Krzysztofa Bosaka i Grzegorza Brauna oraz Dobromira Sośnierza.

      Usuń
    3. Gr3 pokaz mi ugrupowanie polityczne dla którego "rządzenie" to sluzba narodowi. Wskaz mi prosze ktora partia rzadzac Polska nie kradła

      Usuń
  2. Trzeba umieć odróżnić ludzi takich kandydatów którzy idą do polityki dla idei którzy mają kręgosłup moralny I idą po to żeby coś zmienić na pozytywnie i pan Braun do tych ludzi należy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Swego czasu zachwycałaś się kręgosłupem moralnym Kaczyńskiego.

      Usuń
    2. Raczej nie. Po prostu popierałam go. Wierzyłam, że chce dobrze dla Polski, dla Polaków.

      Usuń
  3. Ja jestem jedna, ale jestem tak zdesperowana, tak wściekła, że urzędnicy zrobili mi taką wielką krzywdę, że urzędnicy poniżyli mnie, okradli, zamordowali moje zwierzęta i żaden pierdolony organ państwa mi nie pomógł, że zrobię wszystko aby wybory wygrali nowi ludzie, którzy rokują iż będą dążyć do pozytywnych zmian w tym kraju, którzy sprawią, że państwo będzie uczciwe i będzie traktowało uczciwie swoich obywateli - nie będzie nas krzywdziło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ktoś mi napisał gdzieś tam, że nie mam prawa głosu w Gdańsku, bo nie mieszkam w Gdańsku - to nic, że nie mieszkam, bo głos i tak mam, mam prawo głosu w Gdańsku poprzez moją rodzinę, która tan mieszka i poproszę, żeby zagłosowała na Brauna.

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!