środa, 6 lutego 2019

Poczta odmówiła doręczania przesyłek

Delegacja poczty przybyła dziś by oświadczyć, iż listonosz nie będzie doręczał listów do rąk własnych, a jedynie cichcem będzie wrzucał awiza do skrzynki.
Nie wiem co o tym myśleć 😁

Z całą pewnością poczta została nabuntowana przez listonosza,
 tego niesympatycznego typa w środku.

Na razie nie wiem co o tym wszystkim sądzić i jak zareagować. Póki co postanowiłam zdarzenie udokumentować:

https://youtu.be/kbzqWuXmxWU


Nie wiem dlaczego listonosz nie chce doręczać listów poleconych do rąk własnych. Chyba mu się nie chce po prostu.
Jak tutaj mieszkam 16 lat to zdarzało mu się kilkakrotnie robić takie różne akcje żeby nie doręczać ludziom na koloniach korespondencji.

Kiedyś tam wymyślił skrzynki ustawione w środku wsi 2 km od mojego miejsca zamieszkania. Skrzynki się nie sprawdziły. Ludzie z nich nie korzystali.
No ale wymusił na poczcie żeby skrzynki zbiorcze ustawić w całej gminie.

Nikt z tych skrzynek nie korzystał. Zostały połamane, pogniecione.
Każdy woli dostawać pocztę na swój adres domowy, a nie do niestrzeżonej skrzynki z której ktoś może wyjąć cudzą korespondencję.

17 komentarzy:

  1. Na tym filmie nic nie ma. Dlaczego listonosz nie będzie doręczał, co powiedzieli?

    OdpowiedzUsuń
  2. Listonosz powiedział że nie będzie do mnie dzwonił że ma dla mnie listy tylko będzie wrzucał cichcem awizo do skrzynki żebym sobie odbierała korespondencję w mieście 20 km od miejsca zamieszkania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A masz dzwonek przy furtce?
      Dlaczego nie będzie nim dzwonił?
      Może nie działa?

      Usuń
  3. Ale przecież nic nie udokomętowałaś na tym filmiku, jest jedno zdanie i tyle 3

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie musisz się martwić ,że poczta nie doręczy ci na czas zawiadomienia o następnym terminie rozprawy , bo i tak policja cię doprowadzi.

    OdpowiedzUsuń
  5. I tak trzymaj, też złoże zażalenie, listonosz z mojego rejonu zupełnie nie jest w moim guście.Niech przysyłają wysokiego blondaska.Dość brzydali!

    OdpowiedzUsuń
  6. No było powiedziane, że nie będzie dzwonił, że ma dla mnie listy tylko będzie wrzucał awizo do skrzynki. Urzędniczka na filmie mówi, że będą do skrzynki awiza wrzucać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale zrozum że listonosz nie ma obowiązku dzwonienia czy też przynoszenia listów pod tzw nos.jezeli masz posesję ogrodzona to wystarczy dzwonek czy domofon i po problemie a dodatkowo wszędzie jest już obowiązek skrzynek na listy... Więc ja tu nie widzę nic co miałoby być złe

      Usuń
  7. Okej Myślę, że chodzi o to, że listonosz czyta te pomówienia na mój temat na internecie i się podjarał tą nagonką i postanowił dołożyć swoje trzy grosze do tej nagonki na mnie i zatruć mi życie jak tylko potrafi. Taki owczy pęd. Jak stado kundli gryzie jelonka, to coraz to nowe kundle dołączają do watahy by kąsać biedną ofiarę. Tak to działa.

    OdpowiedzUsuń
  8. A dlaczego miałby dzwonić? Nie ma takiego obowiązku, nie ma nawet służbowego telefonu. Ma wrzucić korespondencję do skrzynki, jeśli jest polecony to zadzwonić dzwonkiem, jak nie ma dzwonka, to zostawia awizo i tyle.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zasada kuli śniegowej. Im dłużej kula śniegowa się toczy i im dłużej - tym robi się większa i tym więcej śniegu się do niej lepi.

    Na Facebooku już prawie 400 debili obserwuje jak psycho szajka mnie lży i się nade mną pastwi. Zajoby mają ubaw.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zajoba zadowolisz byle czym, nawet nie musisz się sprężać :-) Indianko, jeszcze się taki nie wykuł, który by mógł Cię wysiudać, Tyś potęgą jest i basta!

    OdpowiedzUsuń
  11. Patrz jakiś qrwa kutafian się u Syfiarzy produkuje, podstawiony pajac czy kojarzysz śmiecia kuriera co to pretensje ma,że droga zawalona śniegiem? Frajerski bełkot pogonionego nieudacznika :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaki powód takiej decyzji podali?

    OdpowiedzUsuń
  13. To chyba nie kwestia lenistwa. I tak musi dojść do posesji, żeby wrzucić awizo do skrzynki

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja kiedy ostatnio byłam na poczcie, to słyszałam jak jedna kobieta mówiła, ze nie chce odbierac poleconych, i chciała, zeby po prostu wrzucac jej te polecone do skrzynki, zamiast awiza. Zrobili jakies zlecenie na to, nie wiedziałam, ze tak sie da. Ale pewnie to tyczy tylko niektórych poleconych, bo sa rózne typy waznosci tych listów.

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!